Antwerpen - Metropolis - Premiere Winter in Paris 4-12-2008

RedBaron

Pyroworld
Zoals al in een ander topic aangehaald is gisteren de film Winter in Paris in Permiere gegaan. Een film waar ook het nodige vuurwerk boven Parijs te zien is. Dit vuurwerk is echter in de film gemonteerd. En was eerder opgenomen tijdens het oud en nieuw vuurwerk van Antwerpen.

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_000.jpg

Dit vuurwerk werd toen verzorgd door Laser & Fireworks. L&F was dan ook uitgenodigd voor deze premiere. De kaarten voor deze premiere werden echter aan Pyroworld kado gedaan. dit voor de bewzen diensten van het afgelopen jaar. Een geste die wij heel erg waardeerde.

Samen met Gerdo ben ik dan ook compleet gestoken in 3 delig kostuum naar de Metropolis bioscoop gegaan alwaar wij ontvangen werden op een echte rode loper compleet met een horde pers er rond. Van camerploegen tot de geschreven pers. Het hele circus was compleet.

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_003.jpg

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_005.jpg

aangezien er bij deze premiere óók vuurwerk werd geschoten vannaf het dakterras van dit gebouw zijn we dan ook vlug evne naar boven geglipt. Daar zagen we Hendrickx vuurwerk klaar staan met de nodige Singleshot, candles, zonnen, fonteinen en meer.

Helaas was het op deze locatie om wille van veiligheid en brand gevaar niet toegestaan om bommen af te schieten. Dit kon de pret echter niet drukken voor ons. Ik bedoel, een premiere, mooie film. en ook nog eens vuurwerk vooraf!

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_007.jpg

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_010.jpg

Gelukkig was ik vooraf goed ingelicht dus lagen onze cameraspullen al klaar in de auto. vlug terug gelopen naar onze auto. En een spot opgeozcht waar we het vuurwerk konden vastleggen, dit mét het Metropolis gebouw als decor. Een prachtig gebouw vanzich zelf al!

Even voor half acht kwamen de hoofdrolspelers in luxe autos voorrijden. zoals ferraris, oude klassieke autos, en andere dure en niet te betalen autos. Tijdens het ontvangen van de deze gasten barste het vuurwerk letterlijk los boven hun.

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_017.jpg

HENDRICKX_ANTWERPEN_CHRISTMAS_IN_PARIS_4-12-2008_028.jpg

Het vuurwerk duurde een kleine 10 minuten en er werd goe dgebruik gemaakt van het brede terras. Het was dan ook een mooi plaatje zo met het gebouw, het vuurwerk, en de gasten die buiten stonden te kijken.

Na het vuurwerk snel terug rennen naar de auto, spullen inladne en weer terug rennen naar binnen. Dit viel nog niet mee. Aangezien mijn zwarte stappers amper grip hadden op het spekgladde natte wegdek hahaha.

De film zelf was een emotioneel aangrijpend kerstverhaal waar menig persoon het niet droog hield. Nogal eens hoorde je hier en daar een snik, en wat gesnotter. Ik zelf heb erg genoten van de hele avond, inclusief de film! Voor die mensen die de film ook graag willen zien wil ik er wel bij zeggen dat sommige stukken in het plat Antwerps gesproken worden. Dus dat is voor Hollanders soms niet te volgen als je het dialect niet goed kent en spreekt. Wat ik dus wel beheers.

Het vuurwerk is natuurlijk *HIER* op video te downloaden. Meer fotos kun je natuurlijk *HIER* vinden.

Geweldig spektakel!
Goed gebruik gemaakt van het gehele gebouw dat een geweldig decor is!
Echt een geweldig showtje voor zo een premiere!

Back
Bovenaan