Antonius Ziekenhuis: geen vuurwerkslachtoffers op spoedeisende hulp

PyroFussion

VWC lid

Antonius Ziekenhuis: geen vuurwerkslachtoffers op spoedeisende hulp​

Door: Marianne Bouwman woensdag 1 januari, 11:45 Algemeen
Antonius Sneek

Antonius Sneek Foto: Henk van der Veer

SNEEK - De jaarwisseling is in het ziekenhuis van Sneek relatief rustig verlopen. Er hebben zich de afgelopen dag en nacht geen mensen gemeld met letsel dat te maken heeft met de jaarwisseling. Daarmee verliep de nieuwjaarsnacht als een gewone nacht. Er hebben zich een aantal mensen gemeld, zoals dat normaliter ook het geval is, die de zorg hebben gekregen die zij nodig hadden op dat moment. Tijdens de jaarwisseling zijn er nog geen baby’s geboren op de afdeling Vrouw & Kind in het ziekenhuis van Antonius.

Bron

En toch hoorde je ze weer klagen over het feit dat de jaarwisseling zo rumoerig verlopen was .
Dan lees je dit weer en denk ik van zie je nou wel het is lang niet overal kommer en kwel

Ach ik zag weer beelden vanuit de wijk Kanaleneiland in Utrecht voorbij komen. Daar beschieten ze elkaar met compounds en cakes. Dan is het ook niet meer zo gek meer dat veel mensen een verbod willen. :bonk:

Ach ik zag weer beelden vanuit de wijk Kanaleneiland in Utrecht voorbij komen. Daar beschieten ze elkaar met compounds en cakes. Dan is het ook niet meer zo gek meer dat veel mensen een verbod willen. :bonk:

Dit is wel erg droevig. Dit moet juist heel hard aangepakt worden.

Mee eens en het lullige is dat het allemaal uit ons naam gedaan wordt gedaan.
Althans zo voelt het wel eens. Dit soort mensen die dat doen kun je helemaal niks meer toe vertrouwen .
Maar daar zijn we het allemaal wel over eens toch !?

Ik heb deze trieste beelden ook gezien en was zo te horen al dagen bezig zonder in te grijpen. Wat ik voor de rest uit Utrecht heb gezien past totaal niet met deze beelden. Is altijd ellende in dat wijk.

En dan die agent met z'n andere perceptie whahahaha wat een lachertje.

Ik heb deze trieste beelden ook gezien en was zo te horen al dagen bezig zonder in te grijpen. Wat ik voor de rest uit Utrecht heb gezien past totaal niet met deze beelden. Is altijd ellende in dat wijk.

En dan die agent met z'n andere perceptie whahahaha wat een lachertje.
Een dergelijk beleid als eens mee moeten maken. Daar komen pas echt slachtoffers van

Sluipschutters op de daken. Natuurlijke evolutie. "Serieus!?" Nee. Nou...ik weet het zonet nog niet. Als je dit niet durft danwel kunt arresteren uit angst voor factor gevaar, en je mag (uit protocol) of durft (angst voor de mediawolven achteraf) zulke mongolen niet eens in hun been te schieten om ze te kunnen oppakken... "Neuh neuh we laten het maar gaan en doen gewoon een lappie over het hele land."

Back
Bovenaan