Ano Vuurwerk Milheeze

Best een aardige lijst. Ik denk dat ik de auto ook even aanslinger, en naar Milheeze kom. Ben benieuwd. :D

gisteren daar geweest ik denk vochtigkruit want bijna alle combiboxen vielen tegen , nu besef ik pas wat voor een impact een harde burst heeft de amarok a stelt niks voor maar wat een vette burst en de royal artillery woooow wat een burst als je deze in de straat zult horen nog 10x zo vet btw zena triumpf , megacauliflower,skypalms,new moon vond ik wel goed

Ook dit jaar weer een ritje naar Milheeze op de 29ste. Nu al weer zin om rond 6 uur in de auto te stappen om rond 7:00 in een mooie winkel de bestelling op te halen :D

Fijne winkel dit. Op de demo besteld met 15% korting (en gratis o.a. een Golden Power). Maandagavond opgehaald en 10 minuten was de kloppende bestelling in de auto geladen en waren we weer weg.

Was weer top geregeld dit jaar, kon nog niet eens een slokje van m'n koffie nemen of me bestelling lag alweer klaar.

Mijn favoriete winkel... Daarom rij ik al 3 jaar meer als 230km om mijn vuurwerk hier op te halen.. (heen en terug)
Altijd goed geholpen en geen wachttijden en vooral mooi gratis vuurwerk bij een grote bestelling waar vaak de boxen ook meetellen.

Zojuist de lijst op de site gezien van het gratis vuurwerk. :shocked:
Dit jaar helaas niet naar Milheeze..
Jammer!!

Laatst bewerkt:
Hmm dit valt wel een beetje tegen inderdaad. Zeker omdat de prijzen bij ANO vaak hoger liggen dan de normale adviesprijzen.
Maar ik wacht de nieuwe prijzen en het assortiment even af. Wellicht kiezen ze er dit jaar voor om de normale adviesprijzen aan te houden en daarom minder gratis vuurwerk te geven.
Dan zou het alsnog de moeite waard kunnen zijn.

Hmm dit valt wel een beetje tegen inderdaad. Zeker omdat de prijzen bij ANO vaak hoger liggen dan de normale adviesprijzen.
Maar ik wacht de nieuwe prijzen en het assortiment even af. Wellicht kiezen ze er dit jaar voor om de normale adviesprijzen aan te houden en daarom minder gratis vuurwerk te geven.
Dan zou het alsnog de moeite waard kunnen zijn.

Afgelopen weken heb ik onderstaande artikelen besteld bij diverse winkeliers:
- 2x Transbomber á 99€
- 2x Crash Box á 69€
- Mayhem Evolution á 117,50€
- 3x Snowstorm á 139,95€
- Event W Palm 105 á 125€
Helaas ben ik achteraf te vroeg geweest met bestellen.
Bij ANO zou dit lijstje een gratis ANO's Heaven Four en Decennium Box opgeleverd hebben.
Ben zelf van mening dat ANO door de nieuwe combinatie van "normale"adviesprijzen en gratis
vuurwerk aantrekkelijker geworden is.

Ik vind Ano dit jaar minder interessant geworden. Prijzen zijn hoog en gratis vuurwerk ook minder. Had ik budget dan sloeg ik Ano dit jaar ook over, helaas.

Afgelopen weken heb ik onderstaande artikelen besteld bij diverse winkeliers:
- 2x Transbomber á 99€
- 2x Crash Box á 69€
- Mayhem Evolution á 117,50€
- 3x Snowstorm á 139,95€
- Event W Palm 105 á 125€
Helaas ben ik achteraf te vroeg geweest met bestellen.
Bij ANO zou dit lijstje een gratis ANO's Heaven Four en Decennium Box opgeleverd hebben.
Ben zelf van mening dat ANO door de nieuwe combinatie van "normale"adviesprijzen en gratis
vuurwerk aantrekkelijker geworden is.

Als je zo'n bestelling hebt gedaan en de genoemde prijzen hebt betaald ben je een dief van je eigen portemonnee geweest. Je hoeft echt niet ver te gaan om op zo'n bestelling extra korting te krijgen, gewoon even een mailtje sturen.

Ik vind de "adviesprijzen" van Ano totaal niet aantrekkelijk. Ik heb net even bij de boxen zitten loeren en het valt me op dat deze stevig geprijsd zijn. Replica boxen die (haast) duurder zijn dan het origineel en Rubro boxen die elders tientallen euro's goedkoper worden aangeboden.

Er zitten inderdaad een paar hele rare prijzen bij. Event 4 seasons voor 149 euro :bonk:

Maar toch als je goed zoekt zitten er ook een paar leuke artikelen voor een goede prijs bij. Zeker als je tijdens de demo met 15 procent korting bestelt. Vooral sommige evo artikelen en de katan fanstyles zijn dan voor leuke prijzen te krijgen en daar komt ook nog eens wat gratis vuurwerk bij.

Ik ga er iniedergeval een kleine bestelling plaatsen :)

Nah ja... met hun adviesprijzen betaal je zelf het gratis vuurwerk. Eerder was Ano zeer aantrekkelijk. Mooie prijzen en veel gratis vuurwerk. Ik snap dus niet wat er aan de hand is.. Misschien iemand anders daar de baas geworden?

Lijkt me niet, Ano is een familiebedrijf. Die hebben echt geen overname gehad.

Ik denk dat ook hier de tendens te zien is, jarenlang goeie prijzen en kortingen en dit jaar volgt de normalisering. Dit zie je bij veel winkels, enkele uitgesloten.

Dat gaat ze dan wel klanten en omzet kosten. Genoeg mensen die daar voor 1000+ kochten. Ik ben daar geen uitzondering op. Ok.. dit jaar heb ik dat budget niet maar nogmaals, had ik het wel dan missen ze wel die 1000 euro omzet en dat van slechts 1 persoon. Sowieso is het hier in het zuiden gewoon klote qua winkels die acties houden. Daarvoor moet je naar het noorden gaan. Hier valt dus genoeg te halen, mits ze maar durven hierin mee te gaan. Tp-vuurwerk had leuke prijzen met 30% korting, maar daar is ook niks meer van terug te zien. Blijft Stienen over, maar enkel en alleen omdat hij vuurwerkmania verkoopt en met de BULK actie mee deed. Zelf doet Stienen ook niet meer aan freak acties. Teveel extra werk.

Dus... helaas.

Van 30 naar 25%...is 50 euro op 1000 euro. Ik vind het wel meevallen, alleen zijn er altijd mensen die meer willen én daarvoor moeite willen doen.

Stienen deed niks aan de freaktie destijds dat werd voor hem gedaan voor een appel en een ei!!!

Maar ik geef je gelijk in het feit dat de echte freakacties dun gezaait zijn in linburg, er zijn och winkels zat. Het leverd de winkels een mooi extratje op maar ook meer werk.

Back
Bovenaan