Ano Vuurwerk Milheeze

ik denk dat ze weer veel goeds brengen.
Nog bedankt voor de goede service vorig jaar.
31 dec om 7:00 gebeld of ze nog een garden of eden hadden.
Ze hadden er nog maar 1.Deze hebben ze special aan de kant gezet
tot ik er was.Dat noem ik service!!
Moest er wel een uur voor rijden,hen toen gelijk nog maar een
123 cake van vuurwerk 24 meegenomen,kreeg toen ook nog
een gratis pijlen pakket erbij.
Dit hoefden ze niet te doen het waren geen voorverkoop dagen meer.
Ze hebben er een te vrede klant bij.

Hmm.. Half november. Ik kijk elk uur op de site haha. Weet niet waarom ik haast niet kan wachten.
Hopelijk komt de folder snel, en de schietlijst natuurlijk!

Elk jaar hier mijn vuurwerk en carbid halen! Top winkel, bij de dochters van ANO in de klas/school gezeten!

ik probeer ano al de hele tijd te bereiken maar zonder resultaat,
maar zat eigenlijk met de vraag of de outlet ook meetelt met de demo aanbieding (-15%)? anders bestel ik nu het outlet vuurwerk , inplaats dat ik ga wachten tot het is uitverkocht haha :P

hoop dat jullie dit misschien weten.

--pyro99:bye:

De folder komt zo snel mogelijk online. Het ligt momenteel nog bij de drukker, zodra daar de folders gereed zijn wordt ook de online versie geplaatst.

De webshop van helmond komt zo snel mogelijk online. Afgelopen week is namelijk de inventaris opgemaakt. deze wordt nu gedigitaliseerd en verwerkt. Zodra dit is gedaan wordt de webshop geopent.

Voor beide gevallen dus even geduld, ze hopen het voor de 30ste klaar te hebben maar durven niks te beloven.

Hey, kun je niet meer bestellen? Staat dat webshop gesloten is. Betreft beide winkels.

Er is een probleem met het afrekensysteem, het gratis vuurwerk wat automatisch toegevoegd werd was niet in overeenstemming met de hoeveelheid zoals bedoeld was. Vandaar dat de webshop op dit moment gesloten is. Hopelijk is het probleem snel weer verholpen zodat ze weer online kunnen.

is al het eerder bestelde vuurwerk voordat de webshop dichtging dan wel gewoon goed? heb namelijk al besteld en betaald.

is al het eerder bestelde vuurwerk voordat de webshop dichtging dan wel gewoon goed? heb namelijk al besteld en betaald.

De fout dat de hoeveelheid gratis vuurwerk niet klopt is slechts korte tijd online geweest, vandaag tussen +/- 13:45 en 14:15 uur. Met de orders van voor die tijd is niks aan de hand.

Als je ziet dat er ongeloofwaardig veel gratis vuurwerk op je order staat dan zou ik inderdaad even met Ano contact opnemen.

Back
Bovenaan