Ano Vuurwerk Milheeze

Ik heb de gewoonte om elk jaar een nieuwe vuurwerkwinkel te bezoeken bij mij in de "buurt". Dit jaar was dat Ano. Ik moet zeggen TOP zaak: hele mooie voorverkoop actie (o.a. de vuurwerk met een kroon gratis), mooi assortiment, goede snelle reacties op vragen per mail en ook het afhalen ging helemaal top. Na 123vuurwerk toch een topper en blijvertje erbij.

Heb helaas een klacht over Ano Vuurwerk eigen 4 potten... Ik had de crackling color rain maar kwam totaal niet overeen met het filmpje, leek een andere pot te zijn... Jammer :frusty:

Ook ik ben weer tevreden klant!
gezellig gekletst met marian en Angela toen ik ging bestellen.
net voor oudjaar weer wat besteld (samen met me vriendin)
Toen weer gezellig gekletst met Marian.
Dit alles onder het genot van een kop koffie.
Toen ik me bestelling kwam op halen hing de sfeer al in de winkel.
we hebben elkaar even sterkte gewenst met de verkoop.
Nou ik heb genoten van deze winkel en deze gepasioneerde medewerkers!
Ik kom zeker terug!
(al is het alleen voor een kop kofie)

Bedankt voor alles!!

Ook mijn kameraad, neefjes en ik zijn hier alle 3 de dagen geweest.
Op de eerste verkoop dag 2 bestellingen opgehaald, de tweede dag volgde met daarop hetzelfde aantal bestellingen.
Voor de laatste verkoop dag hadden we afgesproken om rond +- 7:00 terug te komen voor alleen een kop koffie, en misschien een kleine verrassing voor ons wat we hadden gevraagd.

De derde verkoopdag dus bij Ano binnen komen wandelen rond +- 7:00 voor de kop koffie. Daarna kwam Nicole met de mededeling dat we een kijkje mochten nemen in de bunkers. Dit was voor ons de verrassing en natuurlijk ook zeer zeker de moeite waard om hiervoor op en neer te komen rijden (1 uur heen en weer terug om op tijd te zijn voor 10:00uur project :p)

Dus bij deze ANO Vuurwerk, KEI BEDANKT !!
Niet alleen voor onze volledige bestelling maar ook voor de koffie en gezelligheid :thumbsup:

Op naar aankomend O&N :D

als ik het verhaal hier boven lees kan ik een conclusie trekken!
Ano Vuurwerk is klant vriendelijk en zit vol verrassingen!
Voor mij de nummer 1 winkel van Brabant!

Ondertussen contact gehad met Marian betreft Marijn Vuurwerk en andere vorderingen.
Zie hier de citaat uit de mail:

Wat betreft marijn vuurwerk dit hebben we nog wel liggen van afgelopen jaar, maar we doen niet meer mee met de nieuwe marijn.
We zijn bezig met iets nieuws, maar daar kan ik pas weer wat over vertellen als dit helemaal compleet is.
Onze vuurwerkshow is dit jaar op zaterdag 24 november. En dat we er weer een feestje van maken is zeker.

Jammer van Marijn, maar mijn intresse is toch zeker wel gewekt wat betreft dat "iets nieuws" :D

En zet het natuurlijk alvast in de agenda Zaterdag 24 November :p

-Mark :)

Dankzij een bericht en goedkeuring van Marian plaats ik het volgende nieuws betreft de collectie.

Een nieuwe collectie binnen hun al bestaande assortiment is China Red geworden.
Dit zal de plaatsvervanger zijn van het voorheen verkochte Marijn.

klopt ben gister ook nog even op bezoek geweest bij onze vrienden van Ano.
Het was gezellig en heb even lekker bij kunnen kletsen onder het genot van een kopje koffie (of 3 a 4).
Mijn dank hier voor is groot!
Ook ik heb het goede nieuws treft China Red bevestigd gekregen.
Eindelijk China red in het zuiden van het land! Jiehoe!!
Verder komen er nog leuke verrassingen voor aankomend jaar!
Ennuh houd eind November maar vast vrij..
want de Demo belooft weer een waar feest te worden!!
Ik heb er zin in...
Maar volgens mij:............. de mensen Achter Ano Vuurwek nog veel meer:D

Van de demo heb ik nog niks vernomen. Wel te horen gekregen net zoals 3xH dat het een spektakel moet worden.

3xH misschien weet jij toevallig al welke collectie's er worden geschoten?

Ennuh ik ben benieuwd wat er dit jaar allemaal voor leuke dingen zullen gaan komen. En de demo.... daar heb ik ook al zin in :D

Ik heb nog geen exacte producten/ colecties vernomen.
Maar ik denk dat de mensen achter Ano Vuurwerk net zo benieuwd zijn na de Nieuwe producten van China red als wij.
Ik denk dan ook dat als de Producten optijd binnen zijn we vast en zeker er iets van te zien zullen krijgen op de Demo.

Wel weet ik dat met de overige marijn producten die ze nog hebben flink word gestund..!
HOU HET DUS IN DE GATEN!

De demo word dit jaar niet geschoten door Bombers.
Maar wel door een ander leuk bedrijf! (of ik het bekent mag maken weet ik niet). Maar het is een van NL lief hebbende Firma... hint hint.

Ook weet ik dat er een Mooie finale staat geplant.
Helaas geen 16 inch. maar wel meerdere andere shells waaronder flinke groote kalieber's.

Verder zal er China red en Royal en Wolff vuurwerk verkocht worden..
Volgens mij blijft Caferata ook gewoon..

Maar we wachten het nog even af.
Achter de schermen word er hard gewerkt.
en niet alleen aan de aardappel oggst maar ook aan het Vuurwerk gebeuren.

Ik ben iig flink anthousiast gemaakt!!

Als er meer info is/openbaar mag worden word het hier denk ik wel gepost:wink:

Haha, leuk om te lezen Remco!
Geniaal dat je ook gewoon even langskomt om ffkes bij te praten haha:wink:

Ook ik zal met mijn famillie aanwezig zijn bij deze demo, of ik nu net zoals vorig jaar bezweten van een hockeywedstrijd aankom hoop ik niet haha.

Ja, de enigste verandering wat tot nu toe nog bekend is is dat Marijn eruit gaat. En dat China Red ervoor in de plaatst komt.
De verdere collectie's blijven (wat ik weet) in het assortiment.
:)

Dat is bij ano meestal begin tot half november.. Dan ataat ut meeste wel online..
(uit mijn ervaring)

Ook mijn favo winkel.. Hele vriendelijke mensen en mijn inziens veruit de beste collectie uit de regio

Oke, al verder iets over tijd van Demo? iets in die richting?:)

Ouders willen namelijk eind november/begin december weg gaan...:sad:(op vakantie:p)

Back
Bovenaan