Ano Vuurwerk Milheeze

Is er al iets bekend over de collectie? Er staat namelijk nog niets op de site en ik neem aan dat er weer korting is als we direct de 24te bestellen?

Wie weet heeft iemand al een folder gekregen?

Is er al iets bekend over de collectie? Er staat namelijk nog niets op de site en ik neem aan dat er weer korting is als we direct de 24te bestellen?

Wie weet heeft iemand al een folder gekregen?

Ik weet ook totaal niks, maar er is in het topic volgensmij al iets genoemd van nieuwe collecties, en ga er maar vanuit dat als je op de demo besteld je inderdaad korting krijgt!

Ik hoop dat we minstens een week van tevoren een schietlijst te zien krijgen, waarop niet alleen Royal producten staan.

in iedergeval hopen dat de site alvast open gaat VÖõR dat de demo is! wil namenlijk een groot deel bij Ano gaan bestellen:)

De folder is in de maak, meestal komen deze +- 1 a 1,5 week voor de demo naar buiten (als ik mij kan herrineren).

Wat betreft de demo, er zal naar alle waarschijnlijkheid niet alleen "Royal" worden geschoten.
Dit is nog even afwachten aangezien het verzoek van de schietlijst deze week opgesteld en ingeleverd moest zijn.

Het wordt even afwachten :wink:

Ik ben er weer bij dit jaar. Mijn vriendin kan er niet tegen dat ik telkens over vuurwerk begin, zeg ik dat er 24 november een show is, zegt ze van ik zal kijken of ik mee ga.?
Toch alleen aandacht voor t vuurwerk :p
Dit jaar met mijn broer en miss een vriend samen erheen.
Hopelijk niet alleen Royal idd, maar vooral wat nieuw spul, en ook China Red natuurlijk :D

Update betreft de demo van 24 November.

De schietlijst is nog niet voor 100% gereed. Hierdoor is er nog geen duidelijkheid gegeven welke producten en aantallen er geschoten gaan worden.

Wel heb ik de berichtgeving gehad van Marian dat er voor 100% zeker is dat er de volgende merken worden geschoten op de demo:
- Royal Fireworks
- Rubro
- Vuurwerk24
- Chinared

Dit beloofd in ieder geval veel goeds en hopelijk veel nieuwe producten en 25gr - 50gr per shot cake's. Maar dat is nog even afwachten :p

Betreft de folder, deze is in de maak.

...even geduld nog allemaal... :D

Waarom moet ik zo nodig een etentje hebben dan :(

Dat heb je helemaal niet nodig, daar is gratis friet :p
Dit jaar zal ik kijken of ik wat sfeermateriaal en wat foto's kan maken. Hopelijk kan ik dan een leuke compilatie in elkaar zetten.
Zijn er nog mensen die zeker komen?

Speciale aanbiedingen tijdens de "demo avond".

flyerano-2.jpg
Bron: anovuurwerk.nl

En ja ik ben ook aanwezig op de demo :D

Ben weer aanwezig dit jaar:)

Kan me eigen filmpje van afgelopen jaar wel plaatsen, maar vond onderstaande ook wel leuk.
Heb er zin in.
Vorig jaar echt genoten van de sfeer en de verzorging van de bezoekers/mensen/freaks, zowel uitwendig: ontvangst, vriendelijkheid, aandacht in de showroom, als de inwendige mens: koffie, soep en friet, maar ook zeker voor de kruitkriebels in de buik werd goed gezorgd:)
Dit alles heeft me vorig jaar toch wel een appart gevoel gegeven.
Zeker dat na de demo ook nog een lekkere prof show volgt en de 16 inch niet te vergeten.

Zodoende komt me vrouw ook voor het eerst een keer mee:shocked:, oh nee, daar gaat me avond:p
Maar ik denk dat dit een mooie avond is om te laten zien waar manlief zo om geeft.
Jullie combineren alles in 1 eigenlijk...

Genoeg geslijmd:)

Ben ook heel benieuwd naar de schietlijst.
Stiekum denk ik dat we weer een aantal mooie, spectaculaire en originele dingen te zien krijgen.
Ik ben er klaar voor:)

Back
Bovenaan