Ano Vuurwerk Milheeze

Word nog dieper in de portomenee graaien(A):bonk:

Hahahahaha!!!!
Gelukkig probeert deze Pa op voorhand e.e.a. in de hand te houden door een vooraf vast gesteld budget te hanteren!! Én een uur in de auto terug naar huis op haar inpraten dat het vuurwerk wat ze gezien heeft door mij van de politie écht niet afgestoken kan worden.........

2e Kerstdag Familiedag
Springkasteel voor de kinderen, diverse speciale aanbiedingen, en bij iedere bestelling gratis vuurwerk, veiligheidsbril, lampje, en een aansteeklont.

Kortom 2e Kerstdag een en al gezelligheid voor de hele familie bij Anovuurwerk.

Wij ontvangen u graag. Tijdens de losse verkoopdagen zijn wij geopend op 29 en 30 december van 7.00 tot 22.00 uur, en op 31 december van 7.00 tot 20.00 uur.

http://www.anovuurwerk.nl/?action=home

Bij Ano Vuurwerk gaat Zena Vuurwerk dit jaar de deur uit met 35% korting, echter bestel je tijdens de vuurwerkshow dan komt daar nog eens 15% bij op.

Dus bij Ano Vuurwerk kun je dit jaar Zena Vuurwerk kopen met 50% korting.

Hiernaast zeer ruime collectie:

- alles van Royal Fireworks;
- alles van Marijn;
- Bonfireworks (waarschijnlijk alles);
- Rubro;
- Wolff;
- ProLine;
- Vuurwerk 24

Zelfs ik kom hier naartoe vanuit Leeuwarden ;)

Ik dacht ik zet deze hier ook even neer, in mijn ogen wel relevant :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd wat ze van Vuurwerk24 gaan voeren?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben benieuwd wat ze van Vuurwerk24 gaan voeren, prijzen zijn nu al erg laag zo te zien.

Vergis je niet de Link naar de site, zijn de inkoop/dealers prijzen jammer genoeg, adviesprijzen zijn waarschijnlijk dus een stuk hoger.

Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl
Bij Ano Vuurwerk gaat Zena Vuurwerk dit jaar de deur uit met 35% korting, echter bestel je tijdens de vuurwerkshow dan komt daar nog eens 15% bij op.

Hiernaast zeer ruime collectie:

- alles van Royal Fireworks;
- alles van Marijn;
- Bonfireworks (waarschijnlijk alles);
- Rubro;
- Wolff;
- ProLine;
- Vuurwerk 24

Zelfs ik kom hier naartoe vanuit Leeuwarden ;)

-----------------------------------------------------------

Ja,
Jammer dat al bekend is gemaakt dat het assortiment word aangepast, ik geloof dat dat nog niet de bedoeling was. Al ben ik heel blij als het assortie word uitgebreid met wolff.

Waarschijnlijk word op 26 november tijdens de demo 16"shells geschoten!
Ik vond vorig jaar de 8" shells al mooi, ik ben heeeel benieuwd naar deze 16"!!!

Hopelijk komt de vergunning rond!

maar buiten dat: tijdens de demo wederom perfecte parkeerplaatsen (bewaakt), koffie , thee, soep en frites voor iedereen en al het consumenten vuurwerk word enkel geschoten en de finale zal weer super worden. om jullie geheugen op te frissen: zie: http://www.youtube.com/watch?v=5b7UwIWV2kM

Daar gaan we weer!
Er zit echt een wiskundige bij ano of niet? :rolleyes:

Zelfs ik (15 jaar, havo 4) kan dit beter berekenen...

100*0,65= 65

65*0,85= 55,25

100-55,25=44,75

Of: 100-(6,5*8,5)=44,75%

Daar gaan we weer!

100*0,65= 65

65*0,85= 55,25

100-55,25=44,75

Ik Ga er van uit dat het gewoon 35%+15% Is, = 50 %
niet eerst 35% en dan 15%, maar anders heb je wel gelijk. en is het ind misleidend Al is 44,75% nog steeds veel:P

Ik Ga er van uit dat het gewoon 35%+15% Is, = 50 %
niet eerst 35% en dan 15%, maar anders heb je wel gelijk. en is het ind misleidend Al is 44,75% nog steeds veel:P

Ze hebben het over 35% korting op Zena producten, en op de gehele bestelling nog eens 15% bij mij is dat dan dus 15% op de prijs waar als 35% vanaf is gegaan... Maar we zullen zien :rolleyes:

Daar gaan we weer!

100*0,65= 65

65*0,85= 55,25

100-55,25=44,75

Blij dat er liefhebbers zijn die de tijd nemen om e.e.a. na te rekenen maar ik denk dat je idd gelijk hebt: nét geen 50% korting......

Was overigens geen berekening van ANO maar een snelle calculatie van mij.......

ANO gaat idd het assortiment uitbereiden met Wolff, en wel met de volgende items:
Battle, Ceasar, Sniper, Glorious, Wanted, El Dorado, The Cube, May Day, Hunter, Super 6-19, Serious Gold, Stars over Paris, Silver Salute, Megaboost, Space Shooters, Temple of Stone, Panter, Monster trio, Conserto Rosso. Wasp, Fire Vulcano, Heavy One, Cruise Rockets.

De mooiste items van Wolff zijn dus aanwezig!!!
:):):)

Back
Bovenaan