Ano Vuurwerk Milheeze

uh om dat je haar in levende lijve heb gezien:D wahaha.
bij het af halen hopen dat ze er weer staat:D
maar het was wel gezellig.
ook ben ik zeer benieuwd na de prijs vraag!

Vandaag de dag, ik zou kennismaken met deze winkel en kennismaken met de Outrageous van Bonfireworks.
De eerste is heel goed gelukt, sfeer ademt de winkel uit en wat een prachtige collecties hebben ze.:)

Toen ik mijn lijstje had ingevuld met de producten die ik nog wilde hebben, besloot ik maar om mijn online reservering af te halen. Blijkbaar was de Outrageous niet meer in voorraad en konden ze hem niet meer leveren.
No big deal dacht ik dus, mevrouw achter de toonbank zei tegen me: 'Of je kunt je geld terugkrijgen of je kiest andere potten' Dat laatste dus.:D:p

Na een aantal minuten liggen hangen en goed gekeken, was ik eruit gekomen.
Doe mij maar de Exploding box en de Celebration of Violet en ik kreeg nog een aantal binkies ter vergoeding zeg maar:D

Wat deze winkel zo top maakt:
-Grote collectie aan vuurwerk.
-Geweldige service, iedereen is zeer klantvriendelijk en je kunt goed met de mensen praten.
-Geen lange wachtrijen.
-Goed hangende sfeer.

Wellicht geen korting bij de voorverkoop, maar wel een winkel waar men denkt aan de klant.
Daar ben ik voorstander van:)

En waarom ben ik zo tevreden over Ano Vuurwerk???
Wel, om de volgende reden, zie mijn post op een andere vuurwerksite eind 2009:
---------------------------------------------------------------------------------
Hulde aan wie het toekomt!!!! En de Pluim gaat naar ANO VUURWERK MILHEEZE!!!!!

Ik heb in november tijdens hun demo mijn bestelling geplaatst en door mijn onoplettendheid enkele fouten gemaakt. 's-Avonds een mail gestuurd met de vraag voor aanpassingen.Volgende dag bellen ze én een mail dat alles aangepast word. Tevens een bijbestelling geplaatst en die kreeg ik ook nog met extra korting....

31-12 alles gaan ophalen en wat denk je???? Omdat ik een gecompliceerde bestelling had was alles apart gezet in de bunker, heeft een collega het briefje niet gezien en mijn bestelling in de losse verkoop verkocht. En het merendeel niet meer op voorraad.......

Maar omdat Marian van ANO VUURWERK MILHEEZE dit zo verschrikkelijk vond én ze voor mij tot een oplossing wilde komen heb ik van haar een veel mooier pakket en 3 vele mooiere potten gekregen dan ik besteld had!!!!!!

Hier zie je dan echt het verschil tussen de commerciele handelaar en een handelaar met liefde voor het "vak" van vuurwerk-verkoop!!!!!!!

Volgend jaar wat er ook gebeurd ben ik weer klant van ANO VUUWERK MILHEEZE!!!

Dit is wat je verwacht van klantgericht denken!!!!
------------------------------------------------------------------------------

Mijn bestelling voor de demo op 27 november ligt dus al klaar!!!!!

Vorig jaar was er een prijsvraag waarvan iedereen die meedeed (waaronder ik), 56 euro ofzo had gewonnen, is dat nog gewoon geldig dit jaar? Want de prijzen werden pas na O&N bekend gemaakt.

Nog nooit vertoond in Nederland

Anovuurwerk gaat dit jaar bij Nooijen
8 inch bommen de lucht in gooien.
En wel op zaterdag 27 November om 20.00 uur aan de
Kaweide 8a in Milheeze.

Anovuurwerk schiet dit jaar de meest geweldigste show
ooit geschoten in Nederland.

Wij nodigen dan ook iedereen uit om dit geweldig spektakel te komen bekijken.

Voor, tijdens, en na onze show is onze winkel geopend en geven wij bij een bestelling op deze avond bovenop het gratis vuurwerk ook nog eens 15% extra korting.

Wij bakken voor iedereen gratis Friet, de koffie, thee, soep, en chocolademelk zijn ook gratis.
Voor de kinderen staat er een groot springkasteel, en zelfs enkele Zwarte Pieten hebben toegezegd om ook te komen.
Parkeergelegenheid is er ruim voldoende.

Ons Team is er helemaal klaar voor en wij ontvangen u graag.

Anovuurwerk das pas Vuurwerk

Kijk ook eens op WWW.ANOVUURWERK.NL

De nieuwe website van anovuurwerk staat online :) Her en der nog wat info maar dat komt komende week.

Tevens zal de webshop binnen een week online komen!

Assortiment 2010 / 2011

Beko
Novelties
Bonfireworks
Exclusieve Fireworks Collection
Oriental Collection
Dream fireworks Collection
GBV-Weco
Pro-Line
Excellent
Asian Budget Line
Royal Fireworks
Red Factory Collectie
Royal Garden Collectie
The Fu Collection
Witten Tenten
Marijn Vuurwerk
Ongelooflijk Krankzinnige Lijn
Menselijkheid
Horoscooplijn
Zena Vuurwerk
Original
Thor
Chooet
Herlat

Wat lees ik daar? 8 inch?:shocked: Gekkenhuis dus!:bonk: Erg fijne winkel en ken de 2 dochters van Anton, mafkeze:devil: Dit jaar weer carbid in Milheeze halen en een kleine bestelling! Super service, erg overzichtelijk allemaal, grote ruimte om alles op je gemakt te bekijken!

Acties Ano Vuurwerk 2010 zijn bekend!!!!

Acties Ano Vuurwerk 2010 zijn bekend!!!!

De acties van Ano Vuurwerk voor 2010 zijn bekend:

Algemene info:
---------------------------------------------------------------------------
Nog nooit vertoond in Nederland
Anovuurwerk gaat dit jaar bij Nooijen
8 inch bommen de lucht in gooien.

En wel op zaterdag 27 November om 20.00 uur aan de
Kaweide 8a in Milheeze.

Anovuurwerk schiet dit jaar de meest geweldigste show ooit geschoten in Nederland.Wij nodigen dan ook iedereen uit om dit geweldig spektakel te komen bekijken.

Voor, tijdens, en na onze show is onze winkel geopend en geven wij bij een bestelling op deze avond bovenop het gratis vuurwerk ook nog eens 15% extra korting uitgezonderd aanbiedingen).

Wij bakken voor iedereen gratis Friet, de koffie, thee, soep, en chocolademelk zijn ook gratis.
Voor de kinderen staat er een groot springkasteel, en zelfs enkele Zwarte Pieten hebben toegezegd om ook te komen.
Parkeergelegenheid is er ruim voldoende.

Ons Team is er helemaal klaar voor en wij ontvangen u graag.

Anovuurwerk das pas Vuurwerk
Kijk ook eens op WWW.ANOVUURWERK.NL

Let wel op, per persoon mag er max 10 kg. vuurwerk meegenomen worden. In 2011 wordt dit 25 kg. per persoon. Wilt u meer vuurwerk, neem dan meerdere personen van 16 jaar of ouder mee.

Onze Webwinkel is vanaf Vrijdag 5 November geopend zodat u online uw bestelling kunt plaatsen. Ook kunt u hierop de effecten bekijken van ons vuurwerk. Vanaf Zaterdag 27 november is er ook de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel in Milheeze te plaatsen, zodat u eerst op uw gemak onder het genot van een kopje koffie, thee, soep of chocolademelk alle artikelen rustig kunt bekijken. Een groot deel van ons assortiment kunt u ook bekijken op t.v.
---------------------------------------------------------------------------

Bestellingen tijdens/direct na de Demo-show (27-11-2010): 15% korting

Bestellingen in de voorverkoop (dus ook tijdens demo): extra gratis vuurwerk. Normaal ben ik daar maar matig positief over maar Ano heeft dit jaar mooie potten. Alleen de potten geven je (omgerekend) een korting van gemiddeld bijna 30%:

bestellingen vanaf......gratis pot.................................twv
€35.00......................Potje (marijn).......................€12.50
€70.00......................Soundmachine (Bonfire)...............€19.95
€120.00....................Hot Chains (Royal fireworks)...........€38.95
€175.00.....................Rock 'n roll (Royal Fireworks)........€47.50
€250.00.....................Grof Geschut (marijn).................€66.50
€400.00.....................Super Secreet (Marijn)................€81.50

En bij (grotere) bestellingen zijn ze echt niet flauw om iets extra's te doen maar wát is een verrassing!!!! Ik kreeg vorig jaar ook een mooie extra pot die ik niet verwacht had!!! En ik bestelde niet voor het maximum bedrag!

kunnen de mensen die vorig jaar de prijsvraag hebben gewonnen dan ook hun tegoed besteden??

Goede vraag Robert, even in de archieven duiken om welke prijswinaars het gaat en dan zal ik contact opnemen met Marian van AnoVuurwerk.
Maar het was de afspraak, dus het zal wel goed komen

De prijswinnaars zijn eergisteren nogmaals doorgegeven aan Marian, zij zijn dus op de hoogte daarvan en het zal vast geen probleem zijn om het die avond in te lossen. :wink::)
Zorg wel even dat je het duidelijk meldt daar.

Hey Moontan en Mattenfreak,

Zouden jullie degene die hebben gewonnen even willen publiceren of mailen?
Ik kan me namelijk wel iets van deze prijs herinneren maar weet niet zeker meer of ik nu had gewonnen,

Thanks!

Marjan kennende zal ze dit netjes regelen met de prijsvraag-winnaars!
Gaat ze het naast de demo nog druk krijgen die avond ;-))))

Tot de 27e!!!!

ik had inderdaad ano vuurwerk zelf ook gemaild over de prijs en dat is helemaal geregeld. dit jaar dus ook ook in deze winkel wat te besteden! het is alleen voor mij te ver om ook nog naar die vuurwerkshow te gaan...

Het beste is denk ik als de prijswinnaars zelf even contact met ANO opnemen.
Hier nog even de quote met winnaars;

Er zijn 11 prijswinnaars die met zijn elven de totale prijzenpot verdelen.
Dus geen gedoe met slagzinnen en 1e t/m 5e prijs.
Gewoon tien winnaars met allemaal dezelfde prijs.
Deze elf winnaars hebben recht op een tegoedbon die ze kunnen inwisselen tijdens de verkoopdagen 29,30 en 31 december 2010

De gelukkige winnaars zijn: (met alle 15 vragen goed)
Dr.Drek
fireworkfan
jnharmsen
marsl
mick 39
pyrodj
robert-v dijk87
silverspeed
The Ripper
Thomaz
wolffie

Ieder heeft recht op een tegoedbon van € 57,=

Ik wil de winnaars van harte feliciteren met hun prijs en ANO Vuurwerk wil ik bedanken voor deze prijsvraag en de prijzen die ANO Vuurwerk ter beschikking heeft gesteld.

Back
Bovenaan