Ano Vuurwerk Milheeze

Nou het terrijn van Ano vuurwerk is een aantal hektaren groot.. Dus er is parkeerplek zat!
Geen zorgen.
Hopelijk werkt het weer zaterdaf mee!.
Die mist zoals vanochtend en gister avond zou wel zonde zijn.
Maar we hebben goede hoop!

ja , dat hoop ik ook.
Vuurwerk + mist = geen combinatie
1 uiteinde gehad met mist, echt zonde want je ziet echt N I K S.
Maar het zal zaterdag wel goed komen :cool:

Het kopje "home" en dan helemaal naar onder scrollen. Hier staat de begin pagina van de folder, klik hier op en de folder wordt geopent in een nieuw tabblad :wink:

3xh Bedankt voor de info + verslagje :p

ik heb eigelijk nog een vraag , op marijn vuurwerk krijg je zowiezo 20% korting , is dat met de demo 35% of gewoon 20% korting?

alvast bedankt:cool:

--pyro99:bye:

Mooie folder van Ano, veel producten ook. Ik mis alleen de volgende producten van Rubro :

- Event Box 6 Elements
- Killer Instinct
- Ready to Rumble

Deze zijn niet te bestellen bij Ano ?

Mooie folder van Ano, veel producten ook. Ik mis alleen de volgende producten van Rubro :

- Event Box 6 Elements
- Killer Instinct
- Ready to Rumble

Deze zijn niet te bestellen bij Ano ?

ik denk wel dat die te koop zijn maar niet in de folder staan, ik mis namelijk meer producten.
dus moeten we maar de webwinkel afwachten die dacht ik vandaag open gaat.

--pyro99:bye:

Zoals ik heb begrepen zit de event box 6 elements niet standaard in hun assortiment.
Ik wilde deze box ook aanschaffen, maar mij is vertelt dat deze niet in het assortiment zit.
Zaterdag toch maar ff naar vragen, misschien dat ze hem toch kunnen bestellen voor sommige klanten.

Groeten :wink:

Zojuist een mail gekregen van Marian dat de webshop online is.
Nog niet alles is 100% er moeten nog sommige foto's en filmpjes worden toegevoegd, dit wordt op korte termijn in orde gemaakt.

De site ziet er weer tiptop uit :D
Heb me lijstje al klaar liggen voor zaterdag.
Jammer dat producten in de reclame niet meetellen voor je gratis vuurwerk.
Wel super veel gratis vuurwerk bij bestellingen boven een bepaalde prijs :rolleyes:

Welke producten tellen niet mee voor gratis vuurwerk, de secret salute ? Of de artikelen waar staat: van .. Voor .. ?

Ik neem aan dat de producten die afgeprijst zijn niet meetellen voor het gratis vuurwerk.
Dit begrijp ik in ieder geval uit wat er op de folder staat.
Gratis vuurwerk alleen in de voorverkoop, aanbiedingen tellen niet mee.
Wat onder de aanbiedingen valt is mij ook nog onbekend.
Misschien dat iemand anders hier meer over weet, anders afwachten tot zaterdag :wink:

He balen...

Ik mag wel bij Ano bestellen.. Alleen mag ik dan niet meer bij andere winkels bestellen...

Jammer Ano.. Klant minder voor jullie:p

Back
Bovenaan