Annuleer jij wel eens een bestelling?

Annuleren is niet nodig omdat ik, dankzij dit forum, goed weet wat ik koop. Eenmaal gekocht is voor mij de keuze gemaakt.

Heb toen met corona de bestellingen die konden doorgeschoven naar het volgende oud en nieuw sommige werden natuurlijk automatisch geannuleerd

Hier ook alleen met Corona wat geannuleerd. Wel een keer een product geruild omdat hij toch tegenviel bij een demo. Of door een voorraadverschil bij afhalen een vervangend product aangeboden gekregen.

Zelf nog nooit iets geannuleerd, je besteld iets met je volle verstand of vanwege FOMO maar dan moet je op de blaren zitten. Voor medische redenen oid snap ik het dan weer wel.

Heb vorig jaar 3 kokosnoten geannuleerd die ik in eerste instantie na de demo van Ano besteld had. Ik kon ze gelukkig ruilen voor Sky Symphony. Voor de rest nog nooit wat geannuleerd.

Nee, ben van mening dat wanneer je iets besteld niet later moet annuleren (uitzonderingen daargelaten) Wel eenmalig een upgrade gedaan + bij betaling voor die toch net wat dikkere compound.

Hier ook met corona. Achteraf spijt gehad dat ik alles op 1 bestelling na volledig geannuleerd had. Had het liever laten staan achteraf en het pas opgehaald wanneer het weer mocht. Want die ene bestelling was toch leuk, je had haast geen idee meer wat je allemaal kwam ophalen.

Dit jaar voor het eerst een bestelling geannuleerd, de Viva la Vida. Zoals bekend komt hij helaas zonder spinners en vind ik de prijs niet meer te rechtvaardigen. De Colorful Night laat ik wel gewoon doorgaan.

Back
Bovenaan