Annuleer jij wel eens een bestelling?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, lekker vroeg in het jaar bestellen en al vroegtijdig het budget op hebben. Aan het eind van het jaar komen er vaak mooie aanbiedingen, probeer jij dan je bestelling te annuleren of te wijzigen? Of wel eens een andere reden gehad om een bestelling te annuleren?

Ooit één keer een compound gewisseld voor een andere. Annuleren zou ik echt alleen doen als het echt niet anders kan.

Ik annuleer zelf nooit wat.
Er wordt ieder jaar wel ergens iets geannuleerd wegens afkeur of niet uitgeleverd , maar das niet mijn keus

De naarste annulering ooit voor mij
Springteufel en Komodo dragon
Daar was ik echt ziek van 😔

Nog wel een dummy van de Springteufel gevonden maar helaas nooit mogen stoken.

Screenshot_20250809_144711_Gallery.jpg

Dat ben ik volledig met je eens Stuifie!

Maar dit jaar kon wel eens uniek worden in allerlei opzichten.. Stel, je hebt mooie kooiproducten ingeslagen om nog lekker een keer los te gaan. Mogen niet geleverd worden en je krijgt (nog niet bewezen) vervangers. Annuleer je dan?

Of je hebt mooie compounds besteld met spinners. Door de achterlijke wetgeving komen deze er niet in en komt hij zonder. Annuleer je dan?

Het wordt dit jaar wel een rommelig jaar is mijn voorgevoel 😟 gelukkig hebben we veel goede freakwinkels die hun mannetje staan!

Dat ben ik volledig met je eens Stuifie!

Maar dit jaar kon wel eens uniek worden in allerlei opzichten.. Stel, je hebt mooie kooiproducten ingeslagen om nog lekker een keer los te gaan. Mogen niet geleverd worden en je krijgt (nog niet bewezen) vervangers. Annuleer je dan?

Of je hebt mooie compounds besteld met spinners. Door de achterlijke wetgeving komen deze er niet in en komt hij zonder. Annuleer je dan?

Het wordt dit jaar wel een rommelig jaar is mijn voorgevoel 😟 gelukkig hebben we veel goede freakwinkels die hun mannetje staan!
Dan annuleer je door omstandigheden. Afkeur, kooi, fluit.. Als je er dan voor kiest om je centen terug te krijgen i.p.v. een vervanger snap ik dat.

Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met nieuwkomers die ik op zich wel zou willen in plaats van maar het zou zomaar kunnen dat ik hier en daar liever mijn geld terug wil.

Back
Bovenaan