Annuleer jij wel eens een bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd hoeveel mensen hun bestelling van de coconut bounty en de magnum pi hebben geannuleerd

Eigenlijk zouden de winkeliers hem lekker terug moeten sturen naar Rubro. Niemand wordt er blij van. De klant niet, en de winkelier niet omdat de klant ongelukkig is.

1. is niet tevreden zijn met je keuze achteraf, maar 2. is dat dit pure misleiding is van Rubro.

Niet annuleren omdat bestellingen vaak toch ook uit veel dingen bestaan, maar wil soms wel een aantel dingen van die bestelling omruilen omdat ik toch dan later soms nieuws hoor over producten dat ik dan niet zo enthousiast meer ben over ze. Maar de zaak waar ik het meest bij bestel doet daar dan weer niet aan, wat jammer is.

Ik vind het vooral klote met alle afkeur. Normaal zou ik zeggen zoek er wel wat anders voor uit, maar de prijzen zijn nu in december zo veel hoger waardoor je gewoon niet een gelijkwaardig product kan vinden voor het geld dat je er eerder in het jaar betaald voor hebt. Vind het ook vervelend voor de winkeliers want die zitten uiteindlijk met alle ontevreden klanten, terwijl ze er niks aan kunnen doen.

Ik vind het vooral klote met alle afkeur. Normaal zou ik zeggen zoek er wel wat anders voor uit, maar de prijzen zijn nu in december zo veel hoger waardoor je gewoon niet een gelijkwaardig product kan vinden voor het geld dat je er eerder in het jaar betaald voor hebt. Vind het ook vervelend voor de winkeliers want die zitten uiteindlijk met alle ontevreden klanten, terwijl ze er niks aan kunnen doen.
Ben ik met je eens. Zou netjes zijn vanuit de winkelier (ondanks het niet hun schuld is) wel een vergelijkbaar product te bieden als alternatief ondanks de prijs misschien hoger is met de huidige prijzen.

Toevallig zullen meerdere dit misschien ervaren met de pirates of the caribean van pangu. Die kwaliteit ergens anders kunnen halen voor rond de 80 tot 90 euro (freak prijzen) is inmiddels niet meer te doen.

Net voor het eerst in mn 35 jarige vuurwerk carriere. Zou niet weten wat een waardige ervanger zou moeten zijn voor de dividir.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan