MikosjePyro
VWC lid
Ben benieuwd hoeveel mensen hun bestelling van de coconut bounty en de magnum pi hebben geannuleerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben benieuwd hoeveel mensen hun bestelling van de coconut bounty en de magnum pi hebben geannuleerd
Ben ik met je eens. Zou netjes zijn vanuit de winkelier (ondanks het niet hun schuld is) wel een vergelijkbaar product te bieden als alternatief ondanks de prijs misschien hoger is met de huidige prijzen.Ik vind het vooral klote met alle afkeur. Normaal zou ik zeggen zoek er wel wat anders voor uit, maar de prijzen zijn nu in december zo veel hoger waardoor je gewoon niet een gelijkwaardig product kan vinden voor het geld dat je er eerder in het jaar betaald voor hebt. Vind het ook vervelend voor de winkeliers want die zitten uiteindlijk met alle ontevreden klanten, terwijl ze er niks aan kunnen doen.
Bij mij is het uiteindelijk geen annuleren maar omruilen gewordenBen benieuwd hoeveel mensen hun bestelling van de coconut bounty en de magnum pi hebben geannuleerd
Waar ruil je een Coconut voor een Sky Symphony? Dat wil ik ook welBij mij is het uiteindelijk geen annuleren maar omruilen geworden
Als het goed is staat er een Sky Symphony voor me klaar.
Driesprong heeft ze beideWaar ruil je een Coconut voor een Sky Symphony? Dat wil ik ook wel![]()
Ik had deze bij Tuinmani besteld. Heb ze vanmiddag even gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze boden toen zelf als optie om hem voor de allerlaatste Sky Symphony om te ruilenWaar ruil je een Coconut voor een Sky Symphony? Dat wil ik ook wel![]()