Annuleer jij wel eens een bestelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, lekker vroeg in het jaar bestellen en al vroegtijdig het budget op hebben. Aan het eind van het jaar komen er vaak mooie aanbiedingen, probeer jij dan je bestelling te annuleren of te wijzigen? Of wel eens een andere reden gehad om een bestelling te annuleren?

Nee nog nooit gedaan. Soms heb je geluk, en soms moet je je verlies nemen. Mocht het echt niet kunnen/lukken dan proberen te verkopen aan een liefhebber!

Nee nog nooit gedaan en zal dat ook nooit doen. Eens met Bizzle, soms win je en soms verlies je. Bestelling worden bewust gemaakt dus zullen nooit geannuleerd worden.

Nee ook nog nooit een bestelling zelf geannuleerd. Wat omepje zegt sluit ik me aan; bestellingen worden bewust gemaakt 😃. Helaas zijn er wel een aantal gemaakte bestellingen vanuit de winkeliers geannuleerd. Daar heb ik toen echt flink van gebaald want dat waren een paar hele mooie orders 😭😢.

Nee ook nog nooit een bestelling zelf geannuleerd. Wat omepje zegt sluit ik me aan; bestellingen worden bewust gemaakt 😃. Helaas zijn er wel een aantal gemaakte bestellingen vanuit de winkeliers geannuleerd. Daar heb ik toen echt flink van gebaald want dat waren een paar hele mooie orders 😭😢.

Zo idd zeg. Eerste corona jaar... Die hele China Red lijn was voor een prikkie te koop. Mega dikke actie, werd helaas door de winkelier geannuleerd. Eeuwig zonde!

Bestellingen annuleren doe ik nooit, vorig jaar heb ik wel voor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst een artikel uit een bestelling laten halen voor een ander (duurder) artikel.

Zo idd zeg. Eerste corona jaar... Die hele China Red lijn was voor een prikkie te koop. Mega dikke actie, werd helaas door de winkelier geannuleerd. Eeuwig zonde!
Mijn Magnum order met 30% korting in dat jaar was vooral een erg groot verlies 😭

Nou alleen de coronatijd heb ik alles terug gevraagd
En ook laten staan het voelde dubbel
Maar heb laatste keer bij een bestelling te horen gekregen.
Sorry we hebben hem weggegeven aan een ander mijn favoriete compound gates of detonation
Ik ga zeker geen naam noemen maar de laatste tijd hoor ik afgekeurd of per ongeluk weg gegeven.
Dat doet extra pijn als je hem besteld in de lente tijd al en week later pas je geld terug krijgt na oud en nieuw
Maar dit keer ben ik er zelf bij alles moet nu keer compleet zijn.

Ja zeg dat wel. Door de actie van China Red toen een hele dikke bestelling gedaan en die werd helaas geannuleerd. Dat jaar was sws een top jaar met acties. Dat was denk ik het jaar geweest van mij grootste collectie. Dat is nu gewoon niet meer haalbaar.

Ik heb nog nooit een bestelling geannuleerd. Wel is spijt gehad dat je soms een artikel eerder heb besteld en later toch in actie goedkoper is, je kan dan balen of nog een keer bestellen.

Ik heb nog nooit een bestelling geannuleerd. Wel is spijt gehad dat je soms een artikel eerder heb besteld en later toch in actie goedkoper is, je kan dan balen of nog een keer bestellen.
Haha, herkenbaar.. Ik zet in de lijsten ook altijd als een artikel goedkoper kwam en waar.. Leer voor volgend jaar. Maar soms is het gokken op zekerheid of goede prijs. En soms heb je spijt dat je niet besteld hebt. Annuleren nog nooit gedaan.

Kan annuleren überhaupt? Laat het mijn vrouw niet horen!!
Online bestellingen mag je altijd tot 14 dagen na levering annuleren volgens de wet. Nu is dat met vuurwerk wel een beetje complex, aangezien je het vaak niet meer terug kunt brengen. Maar tot de verkoopdagen zou dit geen probleem mogen zijn.

In coronatijd heb ik al mijn bestellingen geannuleerd. Toen het lokale vuurwerkverbod in Apeldoorn een feit werd, heb ik ook een aantal bestellingen geannuleerd. Normaliter zou ik dit verder ook nooit doen, ik maak bewuste keuzes voor het vuurwerk wat ik graag wil hebben met oud en nieuw.

Zelf geannuleerd ?
Nee nooit gedaan,maar zoals ik elders hier al is heb vermeld is t me wel is overkomen dat men me alternatieven aanbood,voor een product omdat ik iets vroeg besteld had,en ineens niet meer op voorraad was.
Terwijl ik er mensen naast me mee zag weglopen,dat ik dacht van WTF.
Die gasten lopen met MIJN vuurwerk weg en ik die optijd was, heb t nakijken. 🤬 :frusty:

Helemaal eens met wat hierboven gezegd word. Annuleren komt niet in mij op...ik bestel over t algemeen bij freakshops en die doen al genoeg moeite om ons de beste producten tegen de mooiste prijs aan te bieden en die ga ik uit principe niet opzadelen met het annuleren van de geplaatste orders.

• Like
Waarderingen: GMP
Zo dan deze herinner ik me ook, zelden zo gebaald haha.

Ik annuleer niks. Hoort bij het spelletje! Toevallig laatst te gretig geweest met wat evo cakes. Dacht Jup aanschaffen dat spul maar toen bleek na aanschaf dat de producten afgelopen oud en nieuw dramatisch waren. Meteen afgestraft die gretigheid haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan