Angry Birds

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 169
Artikelnaam: Angry Birds
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 190 gr
Aantal schoten: 100 schots
Effectomschrijving: De straat licht op als de 100 schoten (!) deze cake in hoog tempo verlaten. Gouden cracklingeffecten.
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: 5 - 6 meter
Richtprijs: €.9,99
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

169_angry_birds.jpg[

Laatst bewerkt door een moderator:
Hou niet van dit soort cakes, maar voor die prijs verdient t wel een kans.

Dacht dat Angry Birds een beschermde naam was btw?

Heerlijke cake , koop er denk ik 3 van. Lekker fan shaped zetten en genieten van de crackeling. En een mooie prijs !

Die crackling staarten zien er goed uit. Veel schoten voor een mooi prijsje. Erg fijn deze nieuwe budgetlijn!

heerlijke cake, hij werd net af gestoken hier in de straat, super goede crackling tails, duurt ook nog eens goed lang en de prijs is ook prima, deze gaat bij mij ook 2x het luchtruim verkennen overmorgen.

Gisteravond even live bekeken.

Lekker potje hoor, leuke tail, goede crackling en ruim een minuut.

Ik heb er een aantal van gekocht, kan deze mooi verwerken in een leuk projectje

Wauw zeg wat een heerlijke cake volgend jaar zeker weer een paar halen.
En kijk eens ik kan ook recht filmen haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Zonet afgestoken. Echt mooie crackling staarten! En met 100schoten heb je ook nog eens lang plezier van deze cake!

Echt geweldig om deze bak live te mogen aanschouwen en jammer dat ik van een filmpje ben uitgegaan om hem niet aan te schaffen maar volgend jaar wil ik hem zelf ook graag hebben zodat ik dan niet naar de Angry Birds van darksoul hoef te kijken maar naar mijn eigen cake :)

Leuk ding, ging lekker lang door alleen miste één rijtje tubes de bombettes. Maar mooie gouden crackling tails.

Dit is best een tof dingetje hoor :) Niets bijzonders ofzo, maar gewoon prima crackling tails die lekker lang doorgaan. Met een tientje ook nog eens betaalbaar voor iedereen. Gaat lang door en blijft maar knetteren daardoor. Zeer geschikt voor een showtje ook.

Vond dit een heel mooi potje. Goede crackling staarten die ook op goede hoogte kwamen.
Zeker een aanrader! Vooral voor deze prijs.
Komt er volgend jaar zeker weer in!

Erg leuke cake die er bij mij elk jaar in zit! Dit jaar tegelijk geschoten met een cake uit het China By Night pakket van Royal, perfecte combo!

Back
Bovenaan