Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nieuw is ie volgens mij niet hoor! Omlabeling Black cobra 95 volgens mij...Prima cakes trouwens!
Ohw! Dat wist ik niet. Mij werd verteld dat dit wss een omlabeling was van het Drunk assortiment Loots?
Drunk bestaat uit 6 cakes toch en deze uit 5 dus lijkt me ook een omlabeling van de black cobra 95.
Drunk bestaat uit 6 cakes toch en deze uit 5 dus lijkt me ook een omlabeling van de black cobra 95.
Heb me ook laten vertellen dat er wat cakes omgelabeld zouden zijn inderdaad. Mogelijk bevat de Cobra 95 deze ook gewoon, ook al is deze gelijk aan de Anger?
Heb de Black Cobra wel gehad 2 jaar terug, lekkere cakes met grote, volle effecten.
Hmm heb je gelijk in haha. Heb ze iig wel besteld, dus beeldmateriaal komt er sowieso.
Heb je daar ook nog beeldmateriaal van? Naar aanleiding van jouw reactie ben ik wel erg benieuwd.
Zit te twijfelen tussen deze of de supertolles 6 van vuurwerktotaal. Deze is te koop bij onze dealer voor 60 euro en de suppertolles 6 voor 50. Iemand straat film van dit assortiment?
Vuurwerkgigant franeker staan ze voor 50,- Heb er een setje van besteld.Deze waren zeker gaaf voor in de vooravond! Heb ze dit jaar nog nergens gezien in de freakacties.![]()
Deze zijn beter. Big five heeft een slappe burst.Deze of de Big Five van VWT?