Anger

Djaimy

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6465
Artikelnaam: Anger
Bruto Gewicht: 7000 gram
Netto Kruitgewicht: 1150 gram
Aantal Schoten: 95 shots
Effectomschrijving: 19sh assortiment
Kartoninhoud: 2/5
Richtprijs: 99,95

Bron: vuurwerkbieb

Drunk bestaat uit 6 cakes toch en deze uit 5 dus lijkt me ook een omlabeling van de black cobra 95.

Heb me ook laten vertellen dat er wat cakes omgelabeld zouden zijn inderdaad. Mogelijk bevat de Cobra 95 deze ook gewoon, ook al is deze gelijk aan de Anger?
Heb de Black Cobra wel gehad 2 jaar terug, lekkere cakes met grote, volle effecten.

Heb me ook laten vertellen dat er wat cakes omgelabeld zouden zijn inderdaad. Mogelijk bevat de Cobra 95 deze ook gewoon, ook al is deze gelijk aan de Anger?
Heb de Black Cobra wel gehad 2 jaar terug, lekkere cakes met grote, volle effecten.

Jij mag t voor mij inpakken Johan :D

Heb dit 19sh assortiment afgelopen jaar gehad. Wát een topcakes zeg! Ontiegelijk grote effecten, prima burst. Tijdens een actie voor een prijs á 75/80 euro zijn dit echt toppers.

Heb je daar ook nog beeldmateriaal van? Naar aanleiding van jouw reactie ben ik wel erg benieuwd.

Ik heb van veel films gemaakt, maar helaas niet van het Anger assortiment. Komt omdat we dit jaar zó veel hadden en we onze camera's moesten sparen op batterij voor de show. Helaas.

Als deze dit jaar weer verkrijgbaar is voor een leuke prijs ergens in een actie, zet ik hem op film. Voor mij is het betere kwaliteit dan de Big19 cakes, dus als je die kent (die had ik zelf namelijk ook) en dat vind je wat, dan zit je goed.

Zit te twijfelen tussen deze of de supertolles 6 van vuurwerktotaal. Deze is te koop bij onze dealer voor 60 euro en de suppertolles 6 voor 50. Iemand straat film van dit assortiment?

Zit te twijfelen tussen deze of de supertolles 6 van vuurwerktotaal. Deze is te koop bij onze dealer voor 60 euro en de suppertolles 6 voor 50. Iemand straat film van dit assortiment?

Ik kan alleen maar zeggen, twijfel niet te lang, de supertolles 6 is bij vuurwerktotaal al uitverkocht volgens mij :-D

Even alle foto's aan het opschonen op Pc, kwam nog foto's tegen van dit product. 2 jaar geleden geschoten, zijn prima 19sh cake's.

50713977_342016666391153_2476720688266739712_n.jpg

51105761_615980495499548_912009375860654080_n.jpg

Back
Bovenaan