Ancient Knowledge

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1982
Artikelnaam: Ancient Knowledge
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 64
Effectomschrijving: Deze 500 grams cake ramt er met een genadeloos tempo 64 keiharde schoten uit met dikke burst en crackling. Als je denkt dat dit stuk vuurwerk voorbij is dan ramt hij er nog even 4 salvo's uit als finale. De perfecte afsluiter. Hiermee doe je de buurt doen trillen
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: € 35,00
O.a. verkrijgbaar bij: ZenaVuurwerk.com
1982-ancient-knowledge.png

Laatst bewerkt:
Film toegevoegd aan startpost.

Na deze cake echt even het idee van "holy shit, wat was dat?". Prima geweld, maar voor het sier zou ik hem laten staan voor die prijs, vet is ie wel haha.

Haha, leuke bak om in een finale te verwerken of om in een show je publiek wakker te schudden na een fish/falling leaves stuk :p Voor mezelf; meh, weet niet of ik in mijn kleinere budget het geld voor korte actie over heb, maar 't is wel een leuk spektakeltje om in 't achterhoofd te houden (daarom post ik ook; kan ik 'm weer terugvinden :p )

Verkeerde lontje?

Logica in de opbouw is ver te zoeken.. Verder heb ik een beetje een tja gevoel. Wat moet ik ermee? Niet zo een spektakel als de outblast of dominator... Maar ook weer niet alleen knal...

Doet mij denken aan de secret salute. Deze heeft wel wat minder crackling volgens mij, hoe de knal is zou ik echt niet weten.

Niemand die deze cake heeft gehad afgelopen jaar? Vind hem qua tempo erg vet, de prijs zit me alleen een beetje tegen..

pyro-freak

Heb 6 van deze plus 6 raw whistler's gezien voor 199 euro.

Zenavuurwerk.nl dealer in Rijswijk o.a.

Niemand die deze cake heeft gehad afgelopen jaar? Vind hem qua tempo erg vet, de prijs zit me alleen een beetje tegen..

pyro-freak

Beetje laat maar afgelopen jaar gehad. Dit was één van de weinige cakes waarbij ik na het afsteken zoiets had van WTF ?! Hij ramt zo snel door dat je echt met je ogen staat te knipperen.

Aanrader :)

Zeer leuke cake, lekker geweld.

Zeker een vette cake met mooie rode mines er in, wel vind ik het jammer dat ze die salvo's er in hebben gegooid, die hadden van mij achterwege gelaten mogen worden en gewoon doorgaan in hetzelfde tempo als in het begin.

Ik vond dit toch wel een heerlijke rammer, vooral door die mines. Die geven je het gevoel alsof het vlak boven je knalt, m.a.w. het draagt enorm bij aan de beleving!

Had een volle karton van deze beesten geleverd gekregen en had geen idee wat deze cake deed. Maar mee naar huis genomen rond een uur of 10 aangestoken holy shit :shocked:. Ik ben echt wel wat vuurwerk gewend en heb ook cakes zoals salute cake 1 van schuurmans in meervoud geschoten, maar deze cake doet naar mijn mening niet veel onder voor de salute cake 1. Heb ook de ti-rep, matrix, the legend en asian thundercake gehad maar deze werden er finaal uitgeknald door de Ancient Knowledge.

Back
Bovenaan