Anaconda

Wow, ik heb deze helemaal gemist in de voorbereidingen op oud en nieuw, maar wat een bak zegh.
Volgend jaar mits verkrijgbaar er zeker bij in de collectie.
Tails met parels werken erg goed.
Heeft Herwijnen een omlabeling van deze bak in z'n assortiment zitten?

Schitterende cake dit en verkrijgbaar in 4 'variaties'
1 Anaconda (Schuurmans) 59.95
2 The Horror, The Horror (Lesli) 69.95
3 Schurk (Lesli) 69.95
4 Sweetlake Multiwave (Dump Herwijnen) 59,-

Megamooie cake hoor, mis een beetje een finale, maar dit is echt een schoonheid van jewelste. En nog altijd €7,45 goedkoper dan omlabeling 'The Horror' van Lesli :wink:

Ik vind dit concurrentie voor bv. Monster Jam...

wow, 45 sec voor een paal pijltjes en flitsen, nog meer dan een euro per seconde. Echt zonde als je deze koopt (mijn mening)

Ik denk dat er 4 in een karton zitten. omdat de Sky screamers ook 'n karton 4 stuks is en qua formaat denk ik 't zelfde zijn.

Wat een kracht zit er achter deze bak. Had um in de vw klem en tussen 2 bakstenen en hij verschoof nog! Maar wat een beest zeg. Giftig qua kracht en prachtige volle boeketten!

Deze komt er dit jaar op zeker bij, wat een dikke bak en wil hem toch eens in de straat schieten. Benieuwd of de omstanders net zo genieten van dit effect, mooiste vind ik de eerste rijen, zo strak!

Deze komt er dit jaar op zeker bij, wat een dikke bak en wil hem toch eens in de straat schieten. Benieuwd of de omstanders net zo genieten van dit effect, mooiste vind ik de eerste rijen, zo strak!

Had zelfs liefst gezien dat er een bak was bij Schuurmans die alleen maar deze rijen uitspuwt.
Ontzettend dikke tails/parels en een echte goede fanshaped tail bakkie missen we nog.

Deze zit er sinds 2 jaar standaard bij, een van de weinige bakken waar ik een hoge prijs voor wil betalen.

Van een behoorlijke afstand gefilmd en hij past bij lange na niet op de film, je kan goed zien hoe breed de effecten zijn!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

anacondahm.jpg

Laatst bewerkt:
dit is echt een van de mooiste cake's uit nederland.
De prijs is fors.. maar de kwaliteit doet erg veel bij deze.
Deze geweldenaar wil ik volgendjaar gewoon weer!!

Deze cake dit jaar voor het eerst gehad, maar wat een pracht an een cake.
Die geweldig witte tails zijn erg goed uitgewerkt, zijn vrij dik, en erg vel.
Prijs heb ik hier dan ook voor over.

Ik vond deze eigenlijk tegenvallen. De tails waren niet zo magnesium wit als hierboven bijvoorbeeld te zien is, en de brocades die erna kwamen waren ook vrij klein met een niet bijzonder harde burst. Ik heb niet naar productiejaar gekeken, maar alle 4 (karton) cakes zaten in het karakteristieke bruine Vulcan papier dat ook bij de Shockwave serie gebruikt wordt en niet in de traditionele Diamond kleuren.

Mijn oprechte excuses voor het belabberde camerawerk van mijn lieftallige schoonzus....

Zat er tot nu toe elk jaar standaard bij. Die van afgelopen jaar was echter niet zo fijn. Vocht o.i.d.? Ik schrok ervan toen de eerste schoten er niet lekker uitkwamen...

Back
Bovenaan