Amsterdam 14 maart 2008

moontan

VWC lid
Amsterdam Oud Zuid / Kermis bij het Olympisch Stadion
Dit jaar is de paaskermis voor het eerst op het nieuwe evenemententerrein bij het Olympisch Stadion. De kermis begint op donderdag 13 maart en duurt tot en met maandag 24 maart (tweede paasdag).

Er is een keur aan attracties opgesteld, van Booster tot een poffertjeskraam en van touwtje trekken tot botsauto's. Kortom, voor ieder wat wils. Op vrijdag 14 maart om 22.00 uur is er vuurwerk bij de kermis, dit zal door de nieuwe locatie grootser zijn dan andere jaren.

bedankt voor de info moontan,

en wat is het kaliber? consument of professioneel?

ik ben er ieder geval aanwezig. zal eens Katan bellen om te vragen of het consument is of prof (en ook kaliber)

Katan verzorgt de show, prima.
Consumentenvuurwerk? Profi collectie?
Ik ben in ieder geval van de partij.
Een show vlakbij huis laat ik niet lopen.

Jammer dat me vader niet wil rijden, iedereen veel plezier die er heen gaat en laat me even weten hoe het was.

Ik wil dit jaar nog wel een keer de Profi collectie zien want op film ziet het er allemaal heel mooi uit:)

:bye:

hehe!! lachen ik woon om de hoek dus dat komt mooi uit! dag erna het vliegtuig in op naar valencia!!! dit is een mooie aftrap!:D

a'dam

a'dam

We gaan hier uitsluitend proffesioneel vuurwerk ontsteken,Romeinse kaarsen tot 1,9 inch.

We gaan hier uitsluitend proffesioneel vuurwerk ontsteken,Romeinse kaarsen tot 1,9 inch.

Maar ik vroeg me wel af waar jullie vandaan gaan schieten ivb de beperkte ruimte. En ook shells etc? en tot welk caliber? Wat een vragen allemaal :)

Heb net eventjes met ronny vos gebeld en er worden ALLEEN Candles geschoten van dit kaliber: 1,9"

geen blokken of wat dan ook alleen Candles. :bye:

Aankomende vrijdag aanwezig.

Katan zal er een mooie show van maken met zulke Romeinse Kaarsen.

Onlangs het filmpje gezien van crazy Firworks.prima in beeld gebracht trouwens.
De show zelf ! pfff
niks bijzonders.
Alleen maar candels in diversen kleurtjes en knalletjes met crackling.
Dit zal waarschijnlijk aan het budget gelegen hebben.
Tja en als dat laag is wordt het moeilijk iets groters neer te zettten.

Het kan natuurlijk ook aan de locatie gelegen hebben.
Giron

Nee Giron.

Ik was zelf gisteren ook aanwezig in Amsterdam. Het begon al bij aankomt gelijk een vechtpartij tussen twee groepen. Lekkere binnenkomst. De show zelf was ook erg zwak. Had toch wat meer verwacht. Helaas een tegenvaller!

Nee Giron.

Ik was zelf gisteren ook aanwezig in Amsterdam. Het begon al bij aankomt gelijk een vechtpartij tussen twee groepen. Lekkere binnenkomst. De show zelf was ook erg zwak. Had toch wat meer verwacht. Helaas een tegenvaller!

wat wel leuk om te zien was dat af en toe wel eens op de grond knalde haha ik stond zelf naast het olympic stadion te filmen op een stukkie verhoging :)

Ruben was ook aanwezig :)

Oké. Ja mijn naam is ook Ruben. Maar veel anderen die misschien zouden komen waren zich allemaal aan het voorbereiden voor Valencia waar ze vandaag heen zijn gegaan en daarom moest ik mijn vriendin maar meenemen. Gelukkig was er kermis anders had ik er zelf ook niet veel aangevonden.

Oké. Ja mijn naam is ook Ruben. Maar veel anderen die misschien zouden komen waren zich allemaal aan het voorbereiden voor Valencia waar ze vandaag heen zijn gegaan en daarom moest ik mijn vriendin maar meenemen. Gelukkig was er kermis anders had ik er zelf ook niet veel aangevonden.

ben jij toevallig die ruben die gisteren bij mij stond dan? want er stond wel een ruben naast bij me tijdens filmen :D

Nee. Genoeg Rubens hier op het forum.

Ruben_3, Zena Freak, en nog 2 of 3 anderen. Ik stond niet te filmen. Vond het 't ook niet waard om te filmen.

Ik vond het een goede show, wat je met alleen candles allemaal wel niet kunt bereiken. Mooie kleurencombinaties en heftige dreunen!
Het gaat er niet om wat jullie, freaks, graag willen maar wat de klant wil. Volgens mij moet dat bij een aantal mensen eerst doordringen. En kijk ook naar wat er gebruikt is in de show alvorens je een oordeel gaat vellen. Er waren alleen candles (kaarsen) en het resultaat (met die gedachten in je achterhoofd) is dan gewoon goed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan