Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Heb ze vrijdag zelf al gemaild. Ze zijn er druk mee bezig. Vergt natuurlijk wel het een en ander om elke besteller van een GOE of een CBN weer tevreden te stellen.Ook natuurlijk aan hun kant wat meer administratieve romp slomp.
Heb vertrouwen het komt goed.:wink:
 
Heb ze vrijdag zelf al gemaild. Ze zijn er druk mee bezig. Vergt natuurlijk wel het een en ander om elke besteller van een GOE of een CBN weer tevreden te stellen.Ook natuurlijk aan hun kant wat meer administratieve romp slomp.
Heb vertrouwen het komt goed.:wink:

En dat niet alleen. Afgelopen weekend natuurlijk een grote demo gehad waar ook veel werk en tijd in zit.
 
Nog een vraagje trouwens, is het voldoende om bij het afhalen de mail te laten zien (uitgeprint) met de bestelbevestiging? PyroSteen

Neem aan dat je bij het het online bestellen geen afhaalbewijs hebt ontvangen, had ik bij mijn eerste bestelling niet ontvangen, mail van de order kan bij mij als bewijs worden meegenomen. Kan het voor de zekerheid checken door ze een mail te sturen, heb ik toen ook gedaan, order en betaling waren in goede orde ontvangen.
 
heb ook een GOE besteld, maar nog niks gehoord. er zijn er wel die al een vervanger aangeboden gekregen hebben, helaas zat ik daar niet bij.
Misschien toch maar op zoek naar een andere doos ergens.
iemand een idee voor een GoE vervanger?
 
Heb inmiddels contact gehad met Riezebos en het is zeer netjes opgelost met de garden of eden.

Echt top service.:thumbsup:
 
Inmiddels mail gehad van Riezebos. Alles netjes geregeld. Voor de GOE en de CBN heb ik als vervangers
De Royal Celebration, 2 Whistle Blowers waar ik erg benieuwd naar ben, en nog 2 Secret Snipers gekregen.
Ondanks het feit dat ik liever de GOE en CBN had gehad, ben ik toch tevreden.:D
 
heb ook een GOE besteld, maar nog niks gehoord. er zijn er wel die al een vervanger aangeboden gekregen hebben, helaas zat ik daar niet bij.
Misschien toch maar op zoek naar een andere doos ergens.
iemand een idee voor een GoE vervanger?

Inmiddels al wat gehoord van Riezebos??
 
hey. nee helaas nog niet. wel een sms gestuurd, morgen is weer een werkdag, misschien dan.
eerst even de laatste kestdag met de familie door zien te komen. :)
 
Heb je wel gemaild, gisteren en eergisteren mail contact gehad, werd elke keer netjes terug gereageerd.
 
Ik vind het toch vreemd gezien de situatie van welcomehome, hij heeft een aantal keren al contact gehad waarbij duidelijk antwoord toch telkens weer uitgesteld wordt. @welcomehome, mss krijg je 3 xtra Golden Powers mee op de 28e, haha!

ps; Bij mij is het ook gewoon netjes afgehandeld!
 
Ik heb gister een mailtje gestuurd, had ook nog geen mail ontvangen.

Ga ervan uit dat ze morgen reageren, beetje laat dan, maar toch...
Is natuurlijk ook rete druk voor die mensen, met dat gedoe met de GOE en de CBN!

Effe afwachten dus maar en anders hoor ik het wel in de winkel.
 
eindelijk contact gehad. heb mijn geld terug gevraagd omdat ik inmiddels al een vervanger geregeld had. weet niet of ik zo snel nog een keer daar wat zou bestellen. ik snap dat ook zij er niks aan kunnen doen, maar een beetje reactie van hun kant zou wel op prijs gesteld worden.
was zelf in iedergeval zo slim om verder te zoeken. :)
 
Na effe niets te hebben gehoord over de vervanging van de GOE, kreeg ik gister een telefoontje.

Vandaag bestelling opgehaald en wat bleek de Horizon of Holland was binnen gekomen.

Deze box plus nog wat anders moois ter vervanging gekregen voor de GOE.

Nog ff staan te kletsen met Bert, erg gezellig en vooral informatief.
Erg goede service hier en volgend jaar zeker weer terug.
 
Had alleen het idee dat ze alle bestellingen 1 voor 1 aan het klaar maken waren? Dat kan toch sneller als deel al klaar staat?
 
Gister hier mijn bestelling opgehaald. Was gelijk aan de beurt en had vrij vlot m'n spullen. Nog wel even verwaring omdat ik niet had gemeld dat ik 3 drie afhaal bewijzen aan elkaar had geniet.. Goed geholpen door aardige mensen.
 
Back
Bovenaan