Amazing yellow caps

Zijn zeker leuke blokjes, heb er zelf dit jaar ook 1 gehad maar vind de vergelijkbare pot van Wolff beter.

Deze is "het" per 1 gewoon net niet.

Is deze nog flink verkocht sinds de prijs van 25 euro een feit is?
6,50 verschil met een jaar of 3 a 4 geleden. Behoorlijk fors.

Lekker laten staan tegenwoordig. De prijs is afschrikwekkend hoog geworden, terwijl de kwaliteit er alleen maar op achteruit gaat. Pro-Line verliest op deze manier zijn toppers. De fluit is niet meer zo schor als een paar jaar terug. Hij schiet gewoon te traag, en de burst is ook nog eens te zwak. Voor 25,- een afrader.

Ik zeg Concerto Rosso! De fluit is toch niet meer wat het geweest is... wel jammer want was een trouwe stoker van deze cake, 2x Concerto Rosso en je hebt 10x meer effect!

Gegroet!

moet je zelf weten.
ik vind deze zelf wel mooier.
ik heb ze ook alle bij gezien want me buurman had ze.
dus ik vind het puur eigenlijk om smaak gaan.

Echt jammer hoe dit artikel omgekeerd geëvolueerd is. Ik weet nog dat we bij de eerste jaargang stonden te juichen bij deze cake. Een goeie, redelijk lange schorre fluit en een rake klap. Eigenlijk ging het een jaar later al mis. We dachten toen nog aan een batchprobleem of vocht, maar ook een bewaard exemplaar deed het een jaar later niet beter.

De gemengde versie (Salvo Caps)kon mij dan wel weer bekoren om het gemengde effect, maar de fluit zelf was wederom niet zoals we het eerste jaar gehoord hadden.

De prijs, daar had ik gerust overheen gekeken als het effect onveranderd was gebleven. De huidige versie is de gevraagde 25 euro echt niet waard. Genoeg alternatieven gelukkig.

Cameo

Tja, jarenlang is dit mijn favoriete Pro-Line pot geweest. Maar helaas hebben ze niets aan doorontwikkeling ofzo gedaan. Soms hoeft dat ook niet bij klassiekers, maar dan moet je niet de prijs zo fors verhogen. Verhoog je de prijs dan verwacht de koper en liefhebber meer waar voor zijn geld. Ik koop deze pot inmiddels niet meer.

Toen ik zojuist de originele prijs van de Rocket Starter in 2006 op zocht, kwam ik ook de prijs van de Amazing Yellow Caps tegen. In 2006 kostte deze pot nog € 18,50 en waren de effecten zoals ik hierboven ook al vermeld heb inderdaad beter. Helaas.

Lekker laten staan tegenwoordig. De prijs is afschrikwekkend hoog geworden, terwijl de kwaliteit er alleen maar op achteruit gaat. Pro-Line verliest op deze manier zijn toppers. De fluit is niet meer zo schor als een paar jaar terug. Hij schiet gewoon te traag, en de burst is ook nog eens te zwak. Voor 25,- een afrader.

Ik wist dat ie elk jaar duurder en slechter werd, maar ik zag m nu net voor het eerst in een foldertje, en ze durven er gewoon 25€ voor te vragen, lachwekkend zeg :frusty:

Deze vanavond op de demo van Harten4 gezien.
Het blijft een leuk concept deze cake al moet ik zeggen dat ik de fluit toch wel steeds minder goed vind. Het lijkt alsof deze steeds minder rauw klinkt. Jammer.
Verder absoluut een goede cake met leuke boeketjes, alleen helaas door de fluit niet meer een van mijn favorieten.

Ik heb dit jaar voor het eerst deze pot gehad, maar ik vind het een leuke pot. Als ik de kans krijg, dan neem ik em volgende keer weer.

En €26, terwijl ik nog weet dat hij 18 euro was?

Ja en toen krijste ie nog zo lekker.
Ik heb vorige week zijn grote broertje de salvo caps mogen zien, tijdens een demo.
Niet te geloven was is die cake triest geworden.
De fluiters klinken als een gecastreerde haan.
Erg jammer dat deze cakes om zeep zijn geholpen.

Back
Bovenaan