Amazing Screamers

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 780
Artikelnaam: Amazing Screamers
Bruto Gewicht: 800 gram
Netto Kruitgewicht: 110 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: fluitende crackling staarten die uitspatten in gekleurde boeketten; oren dicht!
Tijdsduur: 20 sec
Stijghoogte: 25 meter
Richtprijs: 17,60 euro
O.a. verkrijgbaar bij: www.vuurwerkland.nl
http://www.youtube.com/watch?v=qxUjoB0n2zM

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.
Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk product. Maar vind hem niet echt in de Barley Legal Collectie passen, na mij mening.

Ik vind sowieso dat er een beetje misbruik wordt gemaakt van de naam van de Barely Legal collectie.
Het waren allemaal topproducten, nu komen er een boel producten bij. Dit zijn leuke producten, maar niet de topproducten waar de Barely Legal collectie om bekend staat.
Verder is wolff goed op weg met de andere collecties, allemaal leuke producten enkele toppers, enkele missers.
Had toch stiekem wel iets meer verwacht..

Toch een verschilletje dusch. In de fluit merkte ik niet veel verschil, dus ik houd het lekker bij de Concerto Rosso.

Toch een verschilletje dusch. In de fluit merkte ik niet veel verschil, dus ik houd het lekker bij de Concerto Rosso.

Zou ik ook doen, de concerto rosso kost trouwens hetzelfde (of een paar cent goedkoper) terwijl je meer schots hebt, tenzij de prijs verhoogd is :devil:

Zou ik ook doen, de concerto rosso kost trouwens hetzelfde (of een paar cent goedkoper) terwijl je meer schots hebt, tenzij de prijs verhoogd is :devil:

Ik vind dat je dat niet kan beoordelen zonder ze zelf in het echt te kunnen hebben vergelijken. Misschien dat mensen die hem op de demo hebben gezien, kunnen bevestigen of er een duidelijk verschil is tussen beide cakes.

Ik vind het in ieder geval een leuk potje voor een leuke prijs:)

Op basis van mijn ervaring met de Rosso durf ik te zeggen dat de stijghoogte van de Amazing Screamers lager is, de fluit minder schel maar de knal juist weer groter en harder...
Het nadeel van de Rosso vind ik altijd dat ie zo hoog gaat dat de "boem" weinig indruk maakt.
Wat mij betreft dus een aanwinst.

Voor een cakeje van 110 gram vind ik deze persoonlijk te prijzig. Effect is wel leuk maar had iets meer bij gemogen voor die prijs.

vind deze pot net wat beter als de cr, juist omdat de knal meer indruk maakt , de fluit hoor je toch wel, dus daar is niks op af te dingen, kortom meer waar voor je geld

Wel leuk, vind het jammer dat het wat te snel is afgelopen. Aan de techniek hadden ze ook nog wel wat bij kunnen sleutelen. O.a hadden ze er Shooting Spinners erin kunnen verwerken, maar goed dat is mijn mening.

Laatst bewerkt:
inderdaad een omlabeling van de heksenketel van marijn die ook nog is een paar euro goedkoper is, cake vond ik best leuk zeker met een paar tegelijk.

img_2356.jpg

€17,60 is wel erg prijzig. Het is een leuke cake maar niet al te groeten effecten. Heb er dit jaar €8,50 voor betaald en het was geen aanbieding, dus klopt die prijs van €17,60 wel?

€17,60 is wel erg prijzig. Het is een leuke cake maar niet al te groeten effecten. Heb er dit jaar €8,50 voor betaald en het was geen aanbieding, dus klopt die prijs van €17,60 wel?

Ben je bij valk geweest? daar heb ik heb hem ok voor 8.5 gehaald.
Ik vond het een prima potje, leuke fluiters, de boeketten stelde niet veel voor. Ondanks dat een prima cake voor het geld van 8.5

Ik zou 17.6 er niet voor neerleggen.

Ben je bij valk geweest? daar heb ik heb hem ok voor 8.5 gehaald.
Ik vond het een prima potje, leuke fluiters, de boeketten stelde niet veel voor. Ondanks dat een prima cake voor het geld van 8.5

Ik zou 17.6 er niet voor neerleggen.

Nee heb hem bij Schram te Castricum vandaan. Het was inderdaad een prima potje, eigenlijk sluit ik me volledig bij jouw reactie aan.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan