Altijd Larstig & Rob Gasd’rop

Pietje PYRO

VWC lid
Artikelnummer: KY6409A+B
Artikelnaam: Altijd Larstig & Rob Gasd’rop
Bruto Gewicht: 28000 gram
Netto Kruitgewicht: 3960 gram (2x 1980 gram)
Aantal Schoten: 600 schoten
Effectomschrijving: Wat een superbak is dit. Top product op naam van 2 super DJ's. Deze 600 schots (2x 300) compound schiet snel achter elkaar voor een mooi spektakel.)
KY6409A
Effect: gold coco, star , blink, tail, chrys ,time rain
Kleur: red,green,white ,purple ,sky blue ,yellow,gold ,blue silver

KY6049B
Effect: stars, brocade crown, blink , gold coco,chrys , tail
Kleur: red .green ,blue ,purple ,orange,lemon,sky blue ,gold ,silver

Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: info volgt
Kooi: Ja
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €329,00
Onlineprijs: €299,00
Altijd Larstig & Rob GasdÃârop - China Red.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	IMG_8665.png Vertoningen:0 Grootte:2,79 MB ID:	1794830

Wij danken China Red voor de informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze maakt mij toch wel erg nieuwsgierig. Maximaal gevuld zo te zien. Kom maar door met de beelden.

Wie the F.. zijn Rob en Lars?! 🤣
Zelf hou ik niet van zulke ‘grappige’ Nederlandsche verpakkingen.
Uiteraard wel benieuwd naar de inhoud en uiteindelijke prijs.

Nooit van gehoord ook... zal wel een generatie dingetje zijn denk ik :d

Enfin, ik ben wel benieuwd naar de videobeelden van deze compound. Iemand ergens al wat gespot?

wel leuk zo salvo bak, ben allang bang dat de consument hem met heel veel pauzes in de straat krijgt gezien het geknip in het filmpje

Deze vond ik verrassend goed voor 20mm, lekker hoog tempo en goede burst. Schoot in salvo's maar de salvo's volgden elkaar lekker op. Hij was zeker niet slechter dan de Total Display 300/400 van Magnum! Hij duurt lang maar het is natuurlijk ook een groot product met zeer veel schoten. Hier is wel vraag naar volgens mij, dat zie je op vele markten. Als je bijna 3 minuten te lang vind dan schiet je beiden compounds tegelijk :D

Laatst bewerkt:
Aangezien er volgend jaar waarschijnlijk een hoop compounds uit zijn zou deze best leuk kunnen zijn. Maar voor dit jaar wordt het hem niet meer.

Kan iemand me wakker maken als het filmpje klaar is? Mijn god wat een slaapverwekkend geval is dit zeg.

Back
Bovenaan