Alpeco Fireworks [Kapellen]

Ik ben er ook veel geweest vroeger zo'n 6 tot 8 keer per seisoen denk ik,vroeger zat die eerst ergens anders in een boeken winkel van zijn moeder in Merksem.
Was een mooie tijd toen en kon je leuk shoppen met kortingen op kartonnen.
Na de verhuizing naar de huidige lokatie leek het wel of de vuurwerk hemel was geschapen man o man wat een mooi spul.
Maar aan alles komt een eind,gelukkig is het in die tijd allemaal goed gegaan.:rolleyes:

Goede oude tijd inderdaad. Als je weet dat het vuurwerk dat die nog heeft wordt verkocht door een chagrijnige turk of voor een belachelijk hoge prijs, vraag je je af hoe lang kan dit nog goed gaan ? Weco corsairs 28 euro !

snap dit niet helemaal kijk het bericht en de datum er van. het is gewoon open, alles word er gewoon aangeleverd toestraks nog en vracht wagen zien rijden, dus waar weg vergunningen?

ook staan er dit jaar mooier spul dan vorige jaren, zoals 500 grams potten in alle soorten en maten waar je hier dik 80 euro voor betaal en daar maar 35. of ook groteren batterijen, wie allemaal onder de 200 zitten. en je echt nergens bijna goedkoper vind. en het zijn vooral Franstalige ja maar de medewerkers helpen je heel erg graag.

Er schijnen meer mensen over zowel het artikel als mijn bericht te lezen, dat het (slechts) een opslagplaats aan de Franse grens betreft en niet de hoofdvestiging te Kappelle.
En ik zag inderdaad ook het e.e.a. aan interessante dingen op de site vermeld (waaronder reeds gekoppelde cake assortimenten) tegen zeer nette prijzen (zo'n beetje de helft van wat je hier betaald).
Ik wacht de reacties op die artikelen af en als ze positief zijn, ga ik volgend jaar weer in België inkopen.

Ik zag vanmiddag trouwens dat Alpeco volgens de openingstijden op de site voortaan alleen nog maar open is in december . En Edruco is juist weer vaker open door het jaar heen. Zie beide sites voor openings tijden.

Ik zag vanmiddag trouwens dat Alpeco volgens de openingstijden op de site voortaan alleen nog maar open is in december . En Edruco is juist weer vaker open door het jaar heen. Zie beide sites voor openings tijden.

Nu nog hopen dat ze de manifeste onwaarheden in hun titel 'wetgeving' er uit halen, of toch zeker wat de wetgeving voor Belgen betreft.

Tja, maar zoals vaker gezegd: die sites slaan echt helemaal nergens op! De homepages van beide sites tonen bijv. aanbiedingen voor november 2011 (!!) en nieuwsitems zijn vaak erg achterhaald. Ze zouden er zoveel meer mee kunnen doen...

Tja, maar zoals vaker gezegd: die sites slaan echt helemaal nergens op! De homepages van beide sites tonen bijv. aanbiedingen voor november 2011 (!!) en nieuwsitems zijn vaak erg achterhaald. Ze zouden er zoveel meer mee kunnen doen...
Er zal wel op een andere manier genoeg geld binnen komen,anders zorg je wel dat een consument weet wat ze kunnen verwachten,en dat je omzet draait.Niemand kan 12 maanden goed maken met een maand verkoop als je z'n groot bedrijf hebt.En je concurrentie is het heel jaar open,met de een na de andere aanbieding. Maar goed dat is aan hun zelf,het is alleen heeeel erg jammer.had liever gezien dat zij ook mooie aanbiedingen hadden,en dan een weekeind per maand open???

persoonlijk denk ik dat er gewoon mega xxxxxxxxxl uitverkoop komt .
En plus vroeger (ja gaan we weer) was dit net als bex een snoepwinkel het liefste wou je alles hebben .
Ja vroeger nu nee , prijzen zijn niet gezond voor mooie handel .
Heb er niks meer over te zegen.

Alpeco van vroeger je zit in me hart naast bex maar bex heeft een grootere plek :p alpeco bedankt !

Jojo

Ik snap werkelijk niet waarom er al ruim 3 jaar gehoopt word op Alpeco. Een doodgebloed paard is niet meer te reanimeren.

Winkels met zuke negatieve berichten en ervaringen daar wil je toch neit moeite voor doen om naar toe te rijden en ook nog eens geld uitgeven???
Alpeco is passe en het enige waar je op kunt hopen is een keiharde faillissement om vervolgens alle hoop te gooien op een messias die de toko koopt en er een fatsoenlijke enthousiaste importeur van maakt ala Original.

Dat de site uberhaubt aanbiedingen heeft van nov 2011 is al een schande!

Ach ja, af en toe duiken er nog wel enigszins positieve reacties op van gasten die er toch weer zijn geweest. Meestal zijn dat geen VWC'ers uit "vroeger tijden" maar misschien juist die er voor het eerst zijn geweest. Ik denk dat het vooral door de nostalgie (zie reactie Zwitsal hierboven) komt dat mensen het moeilijk los kunnen laten en dus zullen blijven hopen djara...

Ik zou zeggen: tijd voor een buy-out, opnieuw opzetten i.s.m. echte vuurwerkkenners en -liefhebbers en een nieuwe naam erop. Dan maakt het misschien nog een kans van slagen...

Ik zou zeggen: tijd voor een buy-out, opnieuw opzetten i.s.m. echte vuurwerkkenners en -liefhebbers en een nieuwe naam erop. Dan maakt het misschien nog een kans van slagen...

Mocht er zoiets gaan gebeuren, dan hoop ik van harte dat het merk Bonbridge in het vernieuwde concept zal blijven bestaan :)

Snap echt niet dat Alpeco dit zo ver heeft kunnen laten komen. Nadat de regels voor het profspul aangescherpt zijn. En particulieren met kvk geen profspul meer kunnen kopen, is het echt een afgelopen zaak geworden. De site word/werd niet up to date gehouden, weinig tot eigelijk geen nieuwe producten. Terwijl je met een beetje inspiratie toch stukken verder kan komen.

- Trek ander personeel aan
- Pas de populaire profblokjes aan in 500 grammers. (toppertjes als bijvoorbeeld de carribean palmtree, palmbeach enz. Met een 500 gram vulling zullen dit nog steeds toppertjes zijn.
- Houd de site up to date
- Houd leuke acties,kortingen enz

Met een beetje inspiratie, en het juiste personeel was/is van deze zaak echt nog wel wat leuks te maken.
Bij een overname hoop ook ik iig dat het bonbridge spul zal blijven.

Ik kwam er altijd met veel plezier, jammer dat deze winkel kapot gaat, of al kapot is, want ik vindt dat er weinig duidelijk over is wat er nou precies aan de hand is, aan de openingstijden te zien zie ik dat hij pas in november weer open is.

Back
Bovenaan