Alpeco Fireworks [Kapellen]

Ik denk dat de laatste uren van Alpeco heeft geslagen, ik lees namelijk net ergens dat de FIOD daar is langs geweest en dat ze de laatste twee weken al gesloten zijn. Mocht dat waar zijn vind ik het toch jammer want het is toch weer een winkel die ooit goed stond aangeschreven :(
Klopt heb dit ook uit zeer betrouwbare bron vernomen

Ben jammer genoeg nog nooit bij Alpeco geweest maar had het graag eens willen zien. Het is gewoon te hopen dat er een nieuwe importeur op staat in Belgie. Nu heb je alleen nog Original,Tristar en Pyrostar volgens mij.

Ben er zelf 1 x geweest paar weken terug.
Vond het toen al niet veel dus zo erg vind ik het niet.
Denk alleen dat je het volgend jaar wel gaat voelen maar dan in een ander circuit.

Ik kom nog uit de goede oude tijd van de cwt, jcwt, boller-a en de arianne 250 bolpijlen.

RIP alpeco

Ook al zijn ze eigenlijk al eerder ten onder gegaan

Jeeeej dit is zo zonde. Na een jarenlange neerwaardse spiraal is de bodem bereikt.

Gelukkig hebben we de geweldige herinneringen nog.

Ik kom nog uit de goede oude tijd van de cwt, jcwt, boller-a en de arianne 250 bolpijlen.

RIP alpeco

Ook al zijn ze eigenlijk al eerder ten onder gegaan

Je vergeet de bomberore, zink, fusee la bombe, blokken en al het andere lekkers :)

Idd : R.I.P. :sad:

Tsja, zeker oudere liefhebbers zullen een klein traantje wegpinken; jaren 90 de Merksem tijd, en verder.. De gouden tijd van het BE vuurwerk waar bijna alles kon. Laatste jaren (sinds 2006) kom ik er niet meer. Toch erg jammer. :sad:

Weten jullie zeker dat dit einde oefening is?
Het artikel spreekt namelijk alleen maar over het intrekken van de vergunning voor de opslagplaats aan de Franse grens (Vresse-sur-Semois) en niets over de vestiging in Kapelle.

Ik vind het jammer dat een winkel als Alpeco verdwijnt, zelf heb ik hier 1 keer vuurwerk gehaald als knul van 14, 5 jaar geleden alweer in 2007. Het was toen een mooie winkel, begin oktober was dat, redelijk druk en er waren toch nog wel veel mensen aanwezig in de winkel.
Eigenlijk daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan, tot nu het definitieve einde is bereikt.

Ja een paar jaar terug hahaha...
Maar wat het nu is was het niet veel.
Gewoon jammer voor de
Freaks die kvk hadden en blokken gingen hallen.
Maar voor blokken en andere zware zooi kunje ook op andere plaatsen in Belgie of Nederland kopen dus.
Daar is Alpeco niet voor nodig.

Iemand interesen om Alpeco over te kopen en er een top zaak van maken en Helios in Bocholt kan je ook nog altijd een top zaak van maken.

Ben er ook wat jaartjes geweest toen het nog mogelijk was om blokken te kopen met kvk...
Afgelopen 2 jaar er al niet meer geweest, wel jammer om te horen dat het nu dus waarschijnlijk echt klaar is, zou zonde zijn!

Na het kvk verhaal is het eigenlijk alleen meer achter de feiten aanlopen voor ze. Zonde, want ze verkochten mooi spul (o.a. Bonbridge!)

Back
Bovenaan