Almere 29-04-2011

Net weer terug uit Almere:)

Over de show:
Was toch een leuke show met erg fijne effecten, vooral de fluitbommen vond ik schitterend om te zien!:) Echter vond ik dat het een klein beetje spanning miste op sommige momenten en ik had een mooie salute finale verwacht, maar dat zou misschien wel komen omdat het ponton in de fik was gevlogen en nog een tijd aan het doorbranden was.

Na de show nog even gezellig staan babbelen met een groep freaks, die morgen ook weer gezellig naar Houten gaan:)

Al met al dus wel een geslaagde avond:)

Filmpje komt zo snel mogelijk..

Zo, ook weer terug, was een leuk showtje! Maar doordat er cakeboxen in brand vlogen, en deze elkaar aanstaken door de zeer straffe strakke wind is er een kabel door gebrand waardoor er toch het een en ander is blijven staan.

Niet tegen staande heb ik toch een leuke show mogen zien met mooie producten!

Xena, Gert, Dieter en team bedankt!

video en fotos volgen :)

De show van Almere:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Helaas zonder mooi geluid, mn mic. heeft te veel wind opgevangen, echter was dit ook de eerste keer dat ik met wind heb gefilmd. Toch wel jammer want de echo was in Almere zooo heerlijk:) Dus vandaag een herkansing met de welbekende dode kat erop:)

Vanaf 10:05 zie je de fluitbommen voorbij komen:)

Hier is dan ook mijn film :) Wel even HD aanklikken!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond het een erg leuk showtje :) Kwam een mooie diversiteit aan effecten voorbij. Leuke bommen met fluiters van Vulcan, aparte kaleidoscope shells en ook een paar tourbillion achtige dingen. :) Er was goed gewerkt met diverse fluiters: iets wat ik graag zie (en hoor) in een show. Er was geen enkel moment van stilte in de show, hoewel de finale een beetje braafjes was. Komt misschien ook door het brandje op het ponton. Het fikte aardig lang door, dus dat deed me wel even schrikken. Maar gelukkig heb ik er in de lucht eigenlijk weinig van gemerkt.

Was idd een leuke show, zoals de rest al had aangegeven. Ook een leuke opkomst van mensen van het forum! Ik heb natuurlijk ook gefilmd, die komt ook nog online.
Hierbij wel vast wat foto's.

290411almere-03.jpg

290411almere-06.jpg

290411almere-26.jpg

Meer foto's staan hier: Link

ik was er ook bij, was een erg mooie show met leuke effecten :D het enige irritante was het auto alarm dat steeds maar weer af ging achter ons maar ondanks dat een prachtige show! ik heb nog een stukje met mijn telefoon gefilmt (htz desire z) kwaliteit is redelijk maar het is maar een klein stukje gewoon om te kijken hoe het zou gaan dus niks bijzonders.

was een geslaagde show!! mijn complimenten. volgend jaar weer?? :p

Ook mijn kleine verslagje hier nog even.
Ik vond het een show met best wat verschillende aanwezige smaken voor de liefhebbers. Mooie afwisselende effecten en goede salutes, die ik helaas wel miste in een finale. Maar ok, het is en blijft mensenwerk, en aan brand op het ponton is ook weinig te doen aan het einde van deze show. Wellicht is de finale blijven staan, maar daar kan eigenlijk alleen een meewerkende vuurwerker misschien iets over zeggen.

Misschien ben ik te kritisch, maar vond de verdeling in laag/midden en hoog vuurwerk iets uit uit balans. Of er was van alles te zien net boven en rondom het ponton, óf het werd erg hoog geschoten waardoor je soms moeilijk kon kiezen waar te kijken. De wind zal zeker ook parten gespeeld hebben, want die was helaas wel iets te overdreven aanwezig.

Helaas zijn het merendeel van mijn foto's van deze show niet lekker gelukt.
Ik heb er nog wel 2 uit weten te halen die voor mijn doen best toonbaar zijn.

0499642c.jpg

3331776c.jpg

dit was zeker een geslaagde show. veel apparte effecten er in. was top!! volgend jaar maar weer.

Ik wil de opbouwers niet beledigen maar vond dit niet echt een goede show.

De bommetjes waren goed en het waren er redelijk veel maar er zat geen goede opbouw in, viel een paar keer bijna stil en er zat geen finale aan.
Dat laatste zou natuurlijk door de brand op het vlot kunnen komen...

Nogmaals de shells (en met name Waterbommen en saluuts) zijn heel leuk maar kwa show opbouw vond ik het echt matig. Zonde van de benzine die ik heb besteed om er naar toe te rijden...

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan