Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Echter vond ik dat het een klein beetje spanning miste op sommige momenten en ik had een mooie salute finale verwacht, maar dat zou misschien wel komen omdat het ponton in de fik was gevlogen en nog een tijd aan het doorbranden was.

| + YouTube Video | |
Dus vandaag een herkansing met de welbekende dode kat erop

Wel even HD aanklikken!| + YouTube Video | |
Kwam een mooie diversiteit aan effecten voorbij. Leuke bommen met fluiters van Vulcan, aparte kaleidoscope shells en ook een paar tourbillion achtige dingen.
Er was goed gewerkt met diverse fluiters: iets wat ik graag zie (en hoor) in een show. Er was geen enkel moment van stilte in de show, hoewel de finale een beetje braafjes was. Komt misschien ook door het brandje op het ponton. Het fikte aardig lang door, dus dat deed me wel even schrikken. Maar gelukkig heb ik er in de lucht eigenlijk weinig van gemerkt.
het enige irritante was het auto alarm dat steeds maar weer af ging achter ons maar ondanks dat een prachtige show! ik heb nog een stukje met mijn telefoon gefilmt (htz desire z) kwaliteit is redelijk maar het is maar een klein stukje gewoon om te kijken hoe het zou gaan dus niks bijzonders.
| + YouTube Video | |