Almere 13-06-2009

moontan

VWC lid
plaats : Almere
provincie : Flevoland
wie : Master Pyrotech
kaliber: professioneel
tijd : omstreeks 22.50 uur

Op 2 februari 2009 heeft Master Pyrotech een aanvraag ingediend voor een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3.3.2 lid 3a van het Vuurwerkbesluit. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van pyrotechnische effecten, consumentenvuurwerk en professioneel vuurwerk op 13 juni 2009 ter gelegenheid van het evenement Defqon1 op het Almeerderstrand te Almere. Ontsteking van het professioneel vuurwerk zal plaatsvinden rond 22:50 uur.

wehehe...heb ik ook nog wel van vorig jaar op mijn gsm staan.....
alleen bagger kwaliteit, maar wel effe een erg fijn sfeertje hoor :D

Ben benieuwd of ik om 22:50 nog in staat ben het vuurwerk te bekijken :D
En of ik er überhaupt aan denk rond die tijd heheheh.

Wordt in elk geval een mooi dagje!
Weersverwachting lijkt ook de goede kant op te gaan. Zin in zeg!!

Hier ben ik ook bij :D eerst de hele dag uit me dak gaan en dan nog een mooie vuurwerkshow :D

Ik ben blij dat het feest zelf zo ontiegelijk vet was :D
want de show was niet echt bijzonder heheh.

Maarja 't ging mij ook meer om het feest.
Nog ff gebabbeld met kruitsnuiver, lachen om je daar een paar keer tegen te komen man haha.

ik was er ook bij en vond de show echt super. wel moet je het in combinatie bekijken met het feest eromheen. mooie effecten, breed opgesteld, en leuk " op de muziek gedaan" .snap ook niet wat er niet bijzonder aan is leo303 :wink:

Kwa vuurwerk zag het er vanaf backstage best raar uit, want achter de mainstage stond gewoon zo'n kraan ( http://www.lantaarnpalenoptexel.nl/test/images/vervanging.jpg ) zoiets bedoel ik dan.. En daarop stonden een aantal stukken vuurwerk.

Aan de rechterkant van de mainstage (publiek kant gezien) stonden ook een aantal stukken vuurwerk, en op een peleton werden de professionele stukken vuurwerk geschoten.

De dag zelf was enorm vet, en naja ik vond het vuurwerkshowtje opzich ook leuk gedaan, en dan vooral de sier afsluiting, en daarna de ''knal afsluiting''.

ik was er ook bij en vond de show echt super. wel moet je het in combinatie bekijken met het feest eromheen. mooie effecten, breed opgesteld, en leuk " op de muziek gedaan" .snap ook niet wat er niet bijzonder aan is leo303 :wink:

Dat "op de muziek" heb ik dan niet mee gekregen.
Ze hadden het dus echt getimed op ritmes enzo?
Nouja, dat is dan zeker wel netjes, maar wat ik al zei, dat heb ik niet gezien/gehoord.
Stond er voor de muziek toch iets te ver vanaf.

Verder oogde het wat rommelig, klein, en een rare lange tussenpauze erin.
Begrijp me niet verkeerd, het zag er leuk uit en het was een aardige afsluiter, maar echt bijzonder vond ik het niet. Zo bij het water kun je mooiere dingen doen, en wat ik van vorig jaar hoorde met o.a. vuurwerk in het reuzenrad enzo had ik er gewoon wat meer van verwacht. Wel een paar saluutjes, dus dat zijn weer pluspunten :wink:

Ben het helemaal met je eens Leo.....
Op zich was het vuurwerk wel vet....en vond op zich die pauzes ertussen ook wel aardig hoor...maar had er meer van verwacht.
Qua kleuren en effecten was het ook wel prima (soms wel erg vette effecten met de single shots en mines) maar ook op de muzeik was het niet echt goed getimed hoor...sommige stukken wel, andere totaal niet.
Verder vond ik het vuurwerk qua hoeveelheid ook zeker tegenvallen...vond dat het vorig jaar meer was, vooral ook omdat het dan massaler was en zonder rustpauzes...

maar: het was wel weer leuk een btje vuurwerk :D en een topfeestje :cool:

Back
Bovenaan