Wat denken we van Taylor heren, ik zelf denk dat zijn laatste wedstrijd de kwartfinale is.
Heb ik ook! Gaat eraf tegen Gary Anderson. Maargoed, als Taylor zijn top niveau speelt, kan die van iedereen winnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat denken we van Taylor heren, ik zelf denk dat zijn laatste wedstrijd de kwartfinale is.
Haha ik kan altijd zo lachen om die Beaton, wat een kroeg tijger moet dat geweest zijn vroeger!
De mooiste walk on ever :
Veel plezier in Londen, ik zou het ook weleens van dichtbij mee willen maken. Die ene walk on girl uit Nederland loopt mee, Ashley Zaat, toepasselijke achternaam haha.
Komt misschien ook wel omdat ik Dirk persoonlijk ken.... Maar goed van Maandag tot donderdag zijn we erbij en kaartjes voor dinsdag en woensdag! Heerlijk weerrr!
Niet meneertje 'fish on a stage'?
Mooie pot tussen Van de Pas en West nu!
Oei zo te horen heeft Benito hem goed zitten... In huilen uitgebarsten, pijlen weggegeven en naar huis gegaan. Dat gun je zo'n gozer niet.
Schitterende partij gezien van Wattimena! Leuk voor hem dat die door is, komt uit mijn buurt! Ook kansen 2e ronde tegen West. Nu staat Jelle Klaasen ook heerlijk te gooien zeg!