Alles wat betreft Darten

Is niks geworden vanavond bah, en hoe is het bij de Dutch open deelnemers gegaan vandaag?
Hier dramatisch… Spanning en voornamelijk te veel bier.. 😅 Maar was super leuk! Genoten, ondanks koppel en single verlies in de eerste ronde. Volgend jaar weer een herkansing.

Hier ook sinds week of 6 serieus aan het darten(denk wel minimaal 6uur in de week).Dartte wel vaker voor een toernooitje maar daarna legde ik ze weer neer.Nu een nieuw bord met verlichting en nieuwe pijlen aangeschaft.Begon met gemiddelde van 45,zit nu vaak tussen de 50 en 54.Dubbels blijft wen probleem met vaak maar 10% raak(uitschieters gehad van 22%)maar al wel 11x 180 gegooid maar duidelijk waar het probleem ligt haha

Ja het draait echt vaak im de dubbels.
Ik zit ongeveer op een gemiddelde van van +- 70/72 en finish van 18/19% (waar ik nu dus meer op aan het trainen ben) en je kunt je partij gewoon verliezen van 50/55 die een finish percentage van 25/26% gooien.

Heb inmiddels een Omni gekocht, maar dat is wel echt top!
Telefoon camera op het bord en wordt dan ook nog eens gefilmt.
Als je boven een bepaalde score of een mooie finish gooit, kun je het opslaan en he je het dus op film

Back
Bovenaan