Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
knap film werk .
het idee is heel creatief .
en ik hen al helemaal niet na doe is het raak schieten met zo n vliegtuig .
daar heb je echt een vaste hand voor nodig lijkt mij :thumbup:

ziek die gast op 30 seconden.
Dondert daar ff een doos met vuurwerk in.
Dit is in de VS neem ik aan, maar weet je ook in welke context dit gefilmd is?
Was het een beurs voor vuurwerkhandelaars?
Of gewoon voor particulieren.
greetzzz

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft super om naar te kijken.
Met grijze natte dagen als dit, zijn dit het soort filmpjes waarvoor ik naar einde van het jaar verlang!

:D

Zoo, Jupilerfreak. Ik krijg weer zin om aan het monteren te gaan deze zomer! :D Heb van afgelopen jaarwisseling voor de verandering eens ruim 5~6 uur aan materiaal dus van mijn kant kun je nog wel wat compilaties verwachten. :p

Wat ouder filmpje gemaakt door mij op scheveningen met zeer mooie shells iemand enig idee hoe ze heten (blauwe bal in het midden )
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een YouTube kanaal van Vuurwerkzone.nl met daarop heel veel verschillende films van consumentenvuurwerk. Als ik de films bekijk dan zijn het stuk voor stuk 500 grammers die meestal per 2 worden geschoten. Zeker de moeite waard om eens door te kijken.

http://www.youtube.com/vuurwerkzone

+ YouTube Video

+ YouTube Video

die site is idd de moeite waard om eens door te snuffelen ja .
want hier kun je zeker wat ideen op doen .
wat is cyclon toch een verdraait mooie cake zeg .
dat is nou precies wat ik zoek

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan