Alle VuurwerkPunt filmpjes [UPDATE 8]

Zijn er nog mensen die de hele oude filmpjes van vuurwerkpunt nog hebben? Met de sterretjes etc aankondiging?

Laat het me ff weten aub!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi, doet weer wat herinneringen bovenkomen. Zitten ook een paar toppers tussen die ik nog op mijn computer had staan.

die zink 902 finale zal nooit meer uit mijn geheugen gewist worden. Wat een schoonheid is dat filmpje zeg:p

CrazyFireworks.nl

CrazyFireworks.nl

Bedankt voor de films vuurwerk punt :) ik zal eens lekker genieten van al die producten die zijn afgeschoten :D

Site waar filmpjes van gedowload kan worden is wel erg lang offline. Heeft iemand enig idee hoe lang het nog zal gaan duren voordat we wederom die filmpjes kunnen downloaden?

Kom op, wel opschieten he. :p hehehe

Hartelijk dank voor het posten van de Filmpjes had het grootste gedeelte al op mijn pc maar een enkel nog niet :D

Vuurwerkpunt heeft erg goede filmpjes en mooie uitleg in het begin van het fimpje:)

Bedankt iedereen!

Ik ben heel erg blij dat ze hier gehost staan ik was ze allemaal kwijt doordat mijn harde schijf was gecrasht waarvoor mijn dank.Verder jammer dat VWP niet meer bestaat was een hele mooie en goede site.:thumbup:

ja ik hoopte eigenlijk ook weer dat het materiaal van vwp weer te downloaden was :cry:.

weet iemand misschien of dit binnenkort nog geschied ?
(edit: ik weet van het bestaan van zijn profiel op youtube, maar zou ze liever downloaden dit t.b.v. o.a. de kwaliteit )

m.v.g.

dutcheese

Laatst bewerkt:
Dan zou je even redbaron een pm moeten sturen. Hij bied met pyroworld hosting voor de filmpjes.

al 2 keer gedaan ;) maar of hij heeft het te druk of hij leest zn pm niet.
dus hierbij een oproep mocht iemand nog een aantal filmpjes op zijn/harde schijf hebben staan wil hij/zij deze dan a.u.b. plaatsen

m.v.g.

Bij mij doen alle filmpjes het ook niet jammer genoeg was helemaal blij en wilde ze allemaal gaan bekijken maar dat kan nu ook niet doorgaan. De Crew heeft het denk ik erg druk met het vuurwerk seizoen wat er bijna aankomt dus gedult heb ik wel al gaat het nog wel lang duren denk ik. maarja zat te doen op vwc :p

Back
Bovenaan