Alle VuurwerkPunt filmpjes [UPDATE 8]

Misschien gezeur, maar ik post het toch.

Er staan bij diverse 2 filmpjes dubbel.

En dat zijn de volgende:
3inch_commet_to_thunder.rar
4_inch_tail_to_crown.rar

Staan onderaan ergens.

Verder leuke filmpjes.

Hehe eindelijk staan ze weer online!

Heb op me pc een speciale map voor Vuurwerkpunt aangemaakt en heb alle filmpjes erin gezet ziet er ongeveer zo uit:p:
Untitled-1copy.jpg

Na goed overleg en een stemronde met ex mods en admin hebben we besloten om de foto's offline te houden. sorry voor de fans. :)

Super dit! Was alle filmpjes ook al kwijt door een fout op de harde schijf. Topkwaliteit1 Heb het op youtube ook al gerequest, het kan aan mij liggen maar ik kan de filmpjes van de achterhoek oud en nieuw van vorige jaren niet meer terugvinden. Kijk ik nou compleet verkeerd of zijn die er niet meer?

ik bedoelde filmpjes van achterhoek 2003-2004 & 2004-2005.. Daar waren namelijk ook filmpjes van. die van 2005-2006 was wel de beste / mooiste

Hoe groot zal het bestand worden, en is het mogelijk, als je alles in 1 winrar file doet?
(Dis beetje extreem veel downloaden:xD:)

Ze zijn allemaal offline? Kan dit kloppen? Ik kan de meesten al dromen maar zie nu dat ik er een paar heb overgeslagen in de afgelopen tijd. Worden ze weer online gezet door Pyroworld? Of was dit het eind voor de vuurwerk filmpjes van Vuurwerkpunt?

Back
Bovenaan