Alle kanonslagen van Lesli op een rijtje!

Hoe kom je aan deze informatie? bron?

vind het wel belangrijk om gewoon papier te hebben!

en weet je toevalling of de Kanonslag shising ook in een doos of papier zit?, anders bestel ik die gewoon i.p.v de lion.

--pyro99:bye:

Hoe ik aan deze infomatie kom is zelf bij een verkooppunt welkoop help, vanmiddag namelijk de bunker in gericht.
ze zitten nu in doos verpakt ongeveer net zoals wooddpecker cracker (gaat om de katonnen die in 2012 gemaakt zijn in china)
Ik kan alleen spreken over lion en rwb.

maar lesli kennende kan het ook door gevoerd zijn voor shising en tnt dit weet ik dus niet.

Hoe ik aan deze infomatie kom is zelf bij een verkooppunt welkoop help, vanmiddag namelijk de bunker in gericht.
ze zitten nu in doos verpakt ongeveer net zoals wooddpecker cracker (gaat om de katonnen die in 2012 gemaakt zijn in china)
Ik kan alleen spreken over lion en rwb.

maar lesli kennende kan het ook door gevoerd zijn voor shising en tnt dit weet ik dus niet.

bedankt voor de informatie,

nog een vraagje , zou je er toevallig is een foto van kunnen maken , ben nu toch wel benieuwd hoe het er uit ziet:rolleyes:

zelf ben ik niet zo voor die kartonnen dozen , vind papier makkelijker

Verdorie, weer meer producten die in doos ipv papier verkocht worden. Denkt dan niemand meer aan de ouderwetse labelverzamelaar! foei Lesli!

na dat ik gehoord heb dat de lion en rwb in een kartonnen doos zaten dit jaar , had ik besloten om de shishing te pakken , blijkt deze ook in ineens een kartonnen doosjes te zitten:mad: vind dat zo onhandig... jammer...

De Kosmonauten ook in een kartonnen doos :mad:

P1010540_zpsb5d0bfff.jpg

P1010542_zpsfe352967.jpg

P1010541_zpscd1236a0.jpg

Naam: Kosmonaut
Art. Nr.: 13
Importeur: Lesli
Aantal: 200 stuks
Netto Gewicht: 0,45 per knaller per doos 90 gram

Back
Bovenaan