All Stars [Vuurpijl ass.]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 646
Artikelnaam: All Stars
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 24,0 gram per pijl
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: Chic assortiment van 5 verschillende vuurpijlen. Extra kwaliteit.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 13,95

646_all_stars.jpg

hebben ze een nieuw labeltje?

Hadden ze niet altijd al zo'n label? Lijkt of het contrast een beetje opgeschroeft is...

Mooi laten liggen deze pijlen, absoluut het geld niet waard. Zeer magere boeketten, volgens mij multicolor met crackling (5 jaar geleden ofzo dat ik ze zag).

nee, dit is inderdaat wel echt een nieuw label!

het andere label, had licht blauw als achtergrond op de pijlen:)

Heb deze al 2 jaar voor in de vooravond , ik vind het wel leuke pijltjes alleen volgens mij waren ze een jaar geleden nog 12 euro en nu 14 ): of heb ik het fout

Heb deze al 2 jaar voor in de vooravond , ik vind het wel leuke pijltjes alleen volgens mij waren ze een jaar geleden nog 12 euro en nu 14 ): of heb ik het fout

Ik meen zelfs dat ik ze ooit voor 7,95 heb gehaald... Maar goed, prijsstijgingen die zien we elk jaar. Voor 13,95 zou ik ze niet nemen, dat zijn ze niet waard.

Jaren geleden dit pakket wel eens gehad, destijds voor 10 euro. Was zeer goed te doen, niet spectaculair maar voor de prijs leuke pijlen. Door de jaren iets duurder geworden. Zoek je een leuk pijlenpakketje, kleine aanrader.

Sorry hoor, maar hoe durven ze deze troep te verkopen?
ik had ze voor me verjaardag gekregen :p
Ik dacht oow nou leuk 5 pijlen bijna 2,50 per pijl meen ik.
Dus steek zo'n ding aan strijgt op en nog niet eens een plofje! niet eens!
en daarna zo droog 5 sterren die 1 seconden branden!
Tja, had beter 2x the bag kunnen kopen doen het beter.
ik weet niet of het een slechte lading was? of dat er iets mee was o.i.d?

Back
Bovenaan