All Inclusive [Uitloop]

Zijn meer importeurs die met dergelijke pakketen aan komen en er grof geld voor vragen. Heb ook simpele pakketen van Beko voor tientallen euro's de deur uit zien gaan (geen idee wat verkoopsprijs behoorde te zijn, maar dat doet er niet eens toe met meterpakket fonteinen) en Cafferata heeft ook enkele simplistische pakketen waar je tientallen euro's voor moet betalen.

De prijs die je in guldens moest betalen, is vrijwel over gegaan in de euro bij deze pakketen. Ergens heb ik nog een folder van 1999/2000 liggen. Daar staan de oude florijnen nog in vermeld.

Zag 'm ook staan bij de open dag afgelopen zaterdag. Ben toch wel benieuwd hoe de fonteintjes etc. er uit zien. Lijkt me best een leuk pakket om aan met neefjes/nichtjes/buurkinderen een dagje van te stoken.

Om dit om 0.00 te stoken is denk niks
Maar om inderdaad dit over de hele dag te doen!
Oude prijs 189 6meter pakketten 90

Ik vind het goed dat ze dit pakket hebben afgeprijsd want eerst was het echt veel te gek voor woorden!
Dit is een pakket wat niet bedoeld is voor de echte freaks, wij hebben liever zoiets als Buurtassortiment xxl, en dit is echt iets voor vader en zoontje om gezellig een hele avond plezier van te hebben.

Hij is van 190 euro naar 100 euro gegaan. Dit is bijna 50% korting!

Goede zet van Lesli. Ze prijzen sinds 2 jaar producten af, waardoor ze in mijn ogen interresanter worden. 100euro voor een groot meterpakket, misschien als je het met een paar koopt is het wel leuk voor de vooravond..

Back
Bovenaan