All Inclusive [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Naam: All inclusive
Omschrijving: U wilt een geheel verzorgde Oudejaarsavond? Kies dan voor dit 204-delig sierassortiment dat ervoor zorgt dat u niets tekort komt! Fonteinen, kometen, grondvuurwerk, Romeinse kaarsen en knallers allemaal geselecteerd tijdens diverse testen! Compleet!
Prijs: € 189,50

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sowiezo, Lesli vuurwerk is standaard om van te huilen al lees ik al die reacties hier, dat ze nog bestaan is een wonder, dat ze zo'n prijzen aanbieden is hoogtens schandalig, niemand zal voor zo'n pakket geld neerleggen.

Sorry! Maar ze draaien gewoon door bij Lesli!

Vandaag bij de welkoop geweest en even de dummy's bekeken. Het is een behoorlijk grote doos (lengte x breedte, de hoogte is niks). Zoals al eerder gemeld zullen dit dus voornamelijk fonteinen zijn met hier en daar een klein potje met kleine lucht effecten en een aantal singel shots. Maar wat verwacht je ook voor nog geen euro per product? Maar of mensen er vrolijk van worden om de hele avond fonteintjes af te steken?

Zo werkt Lesli al jaren... ze verkopen het voor een absurde prijs en de mensen die het kopen die kopen het... wat niet verkocht wordt wordt het komende jaar of later voor een 'normale' prijs verkocht.

Het word met het jaar juist duurder, dit pakket was 2 jaar terug nieuw en kostte 180 euro. Toen vond iedereen dit al absurd en vorig jaar kostte die zelf 190 euro. Wat zal die dit jaar kosten?

wat n gezeur zeg.. voor nog geen euro per artikel kan je je hier toch niet aan verkopen?

Zou jij hem dan eens willen aanschaffen en kijken of je je antwoordt kunt staven.

Dit pakket is idd over de top qua prijs.
Een berg simpele kleine artikeltjes bij elkaar gedouwd in een luxe box.

Voor ons is dit inderdaad niets aan maar er kben niet helemaal mee eens wat hier word gezegd. k denk dat dit wel leuk is voor een gezin met veel kinderen. kbedoel toen ik 14 was was k gek met dit soort fonteintjes en klein spul en hiermee is een gezin met 4 of meer kinderen echt de hele avond zoet denk ik. voor mezelf zou k dit niet kopen maar slecht vind k dit pakket niet.

Sowiezo, Lesli vuurwerk is standaard om van te huilen al lees ik al die reacties hier, dat ze nog bestaan is een wonder, dat ze zo'n prijzen aanbieden is hoogtens schandalig, niemand zal voor zo'n pakket geld neerleggen.

Sorry! Maar ze draaien gewoon door bij Lesli!

Ja en nee. Dit soort pakketten zijn inderdaad bijna schandalig als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Toch vind ik de de pyroshopper cakes van Lesli (denk aan een cybershot of een kickstarter) helemaal zo slecht nog niet. Dat zijn gewoon hele goede cakes met nog een redelijke prijs ook. Lesli heeft zo zijn plussen en minnen :wink:.

Kan het me bijna niet voorstellen.. maar nog iemand die dit pakket een keer heeft aangeschaft?
Kwam er nog een foto van tegen.. gemaakt bij Lesli te Lichtenvoorde..

Foto niet gebruiken zonder toestemming

11284583.828ac343.560.jpg

Zag 'm ook staan bij de open dag afgelopen zaterdag. Ben toch wel benieuwd hoe de fonteintjes etc. er uit zien. Lijkt me best een leuk pakket om aan met neefjes/nichtjes/buurkinderen een dagje van te stoken.

Het lijkt mij een "museum" pakket. Een pakket met spring joy, happiness, bumper harvest, butterfly&flowers, Get together, starry skies enz.., maar ik kan er natuurlijk ver naast zitten. (Heb het pakket alleen op een foto gezien.)
Als dat zo is dan is het het overwegen waard, maar die prijs... honderdnegenentachtig en een halve euro! :-(
Als ze het pakket misschien anders verpakken zodat er meer in een overdoos kunnen scheelt dat weer transportkosten, want ik denk dat dat het duur maakt.

Als je dat voor die zooi uitgeeft, dan vraag je erom om gewoon genaaid te worden. Buk maar voorover en ontspan maar...

Damn, wat een prijs voor wat fonteinen...

Back
Bovenaan