All at Once

als iemand nog een vestiging weet waar die de code nog zou moeten pakken, hoor ik t graag.
Mij lukt t niet :p

Echter was 25 euro voor dit ding natuurlijk ook wel een beetje teveel van het goede, daar kun je gewoon een Massive voor aanschaffen :D

Ik krijg helaas nu ook de melding, coupon code al in gebruik bij alle vestigingen in de buurt.
Waarschijnlijk dus uitverkocht

Hard aan he werk in de keuken. kik op mn mobiel en denk zodra ik thuiskom meteen 2 kartonnen scoren.
Thuisgekomen.
Uitverkocht...
Heerlijke actie maar jammergenoeg al weer voorbij. mocht iemand zn karton willen delen dan neem ik er graag 3 voor 30 euro over.:)

Helaas er ook naast gegrepen, druk met wat anders en dacht 'dat doen we zo wel over een half uurtje' had ik beter niet kunnen doen :frusty:

Waarom waarom gaat deze eruit? Die crackling mine was gewoon keihard! Ook de lucht mooi gevuld met goud en crackling. Had hem voor 14,95, echt een topper!

Wat een geweld! Heerlijk en dat voor slechts een bodemprijs voor een karton. Zie onderstaand project waar 6x all at once is verwerkt

Deze verdwijnt niet helemaal, alleen een omlabeling. Hij heet nu de tsunami van het label barely legal. Exact hetzelfde als de all at once. Heerlijk is hij!
Helaas mis gegrepen bij de kartonverkoop maar nog wel voor 15 euro kunnen krijgen. Was het dubbel en dwars waard!
Hierbij de all at once op het einde van mn project (heb helaas geen individuele foto ervan)
20151230_120448.jpg20151230_120448.jpg

Ik had 2 karton besteld! Heb er nog 9 staan haha.

Deze werden geleverd zonder kooi dus had mn twijfels maar wat ging deze hard zeg!!

HELAAS, WAT EEN BAGGER

was dat even een MEGA tegenvaller. hadden een mooi project met allemaal forse potten met aan het einde 4 maal deze zena all at once...

mooie dikke finale denk je dan, tenzij hij niet alles er in 1x uit gooit maar op z'n dooie gemakje alle boeketten er plopt op een doodsaai tempo... het tegenovergestelde van wat je wil!

en dat ook niet bij 1 maar bij alle vier. had samen met Ghoost een karton en ook bij hem hetzelde. viel mij erg tegen!

HELAAS, WAT EEN BAGGER

was dat even een MEGA tegenvaller. hadden een mooi project met allemaal forse potten met aan het einde 4 maal deze zena all at once...

mooie dikke finale denk je dan, tenzij hij niet alles er in 1x uit gooit maar op z'n dooie gemakje alle boeketten er plopt op een doodsaai tempo... het tegenovergestelde van wat je wil!

en dat ook niet bij 1 maar bij alle vier. had samen met Ghoost een karton en ook bij hem hetzelde. viel mij erg tegen!

Daarom even de cake open maken zoals ik aangaf op de vorige pagina.Dat scheelt dan weer een hoop frustratie namelijk.

Zo, geweldig potje toch!! Heerlijk die crackling mines die ik zowat kon koppen :D.
Voor een tientje meegemaakt, dik waard! Awesome.

Back
Bovenaan