All at Once

Ik dacht dat ik er nog 9 had maar het zijn er nog 10! We hebben er wel 2 getest en ze gingen gewoon onwijs hard. Gelukkig hebben we de goede versie. Op Youtube zijn beelden te zien dat er wel eens een Chinees op maandagmorgen met zijn brakke hoofd een All At Once in elkaar heeft geflanst, althans zo lijkt het erop, slappe niet mooie boeketten.. Nee bij deze is het bij ons helemaal perfect!

Had hier 6 goede versies.. Vond persoonlijk de mine erg goed.. het boeket voegt voor mij weinig toe en komt qua geluid ook nooit boven de mine uit. Ik zou daarom liever salutes boven deze mine zien.

Verder wel een topbak!

Hoop deze voor volgend jaar voor een mooi bedragje te kunnen scoren (of een omlabeling). Voor €15 is die van mij :D!

Blijft een geweldige bak hoor, hele lucht vol.
Dit jaar maar eens er bij nemen.

irritant om te lezen dat deze zo goed was, terwijl wij een karton hadden die ALLEMAAL 1 voor 1 schoten in een tergend laag tempo... drama dus

Hier te zien na 2 maal de Game Breaker van Zena:
(Skip naar 0:54 voor enkel de AAO) Zowel normale camera als GoPro beeld :)

Wat een geweldige cake is dit. Echt enorm jammer dat de Zena All at once sinds dit jaar niet meer te koop is. Gelukkig hebben we er vorig jaar meerdere kunnen afsteken, want het was eens maar nooit meer. Nu kunnen we alleen nog genieten van het beeldmateriaal.

Afgelopen jaarwisseling 10 stuks van afgestoken. Een paar doorgelont, een paar niet. De mijn eronder is gewoon geweldig, wat een geweld komt daar vanaf! De boeketten daarboven zijn leuk, maar niet meer dan dat. Zit geen kracht achter. Geen mooie crackling, gewoon chaos. Opzicht niet verkeerd natuurlijk, maar had er wel iets meer kracht in verwacht. Dit was trouwens een oudere batch uit 2015.

Zonde dat deze niet meer in de webshops te vinden was, maar had er toch nog eentje.
Lekker lomp, iedereen verrast, mooi werk hehe.

Back
Bovenaan