joeri
VWC lid
Zou iemand mij nog een filmpje kunnen laten zien van de Rodeo Rider, de filmpjes hiervan doen het namelijk niet!![]()
http://www.filmpjes.nl/assets/play/34829
Hier een dat filmpje je moet effe wachten voor dat hij het doet ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou iemand mij nog een filmpje kunnen laten zien van de Rodeo Rider, de filmpjes hiervan doen het namelijk niet!![]()
Ik koop al jaren spullen van Schuurmans maar ben er ZEER Ontevreden over
Als er iemand anders tegelijk met mij in de straat iets afsteekt ben ik altijd degene met het zachste/gewoonste vuurwerk terwijl ik er tochwel de duurste diamond potten heb staan
van 30 totwel 60-70 euro
Mijn budget is ongeveer 1000 euro
Ik ga nu eens wat anders proberen
Wat is jullie ervaring, ben ik de enigste??![]()
Als je er al jaren ontevreden over bent. waarom blijf je het dan kopen?
Hij geeft toch aan dat hij dit jaar eens wat anders wilt proberen?![]()
Ik raad je aan om nog even te wachten met keuzes maken en kijken naar winkels die meerdere merken voeren. Kan je van alles wat kopen en dan ga je zeker tevreden naar huis!Vaak is het zo dat er nog acties gelden ook bij dat soort winkels voor freaks. Zoek maar eens op Vuurwerkland-Steenbergen of Vuurwerk-Orthen. Ook bestaat er sinds kort www.PyroVoordeel.nl Zij voeren denk ik wel het grootste assortiment van Nederland, ze hebben namelijk bijna alle merken wel
![]()
Hoop je zo wel een eindje op weg geholpen te hebben, vragen kun je natuurlijk altijd stellen![]()
Woon inFriesland en daar wordt in bijna elk dorp schuurmans verkocht, maar ik dit jaar voor Hardix en Rubro
Er is bij mij een dealer inde buurt die daar dit jaar mee begint, lijkt me veel beter dan die gasten uit Leeuwarden![]()
Dan gaan we hier maar verder
Misschien dat je dan hier eens zou kunnen kijken? http://vuurwerk.kuiper-koekange.nl Weet niet of je het een probleem vindt een stuk te rijden? Ze verkopen in ieder geval Wolff en wat Royal Fireworks, allebei topmerken![]()
Vind je Hardix en rubro niet een goed of beter alternatief dan Schuurmans?
Het is voor mij lekker dicht bij , wil er liever niet kilometers voor rijden
Dan heb al geen voordeel meer.
Toch erg bedankt voor de raad
Ik ga naar Magic Vuurwerk in Gorredijk Woon zelf ook in Gorredijk het is er altijd gezellig, er hangt een echte vuurwerk sfeer