ALdi toer 2022

Kwaliteit drama maar (en ik woon bij vlakbij de Duitse grens) toch altijd wel even leuk om met de kleine jongen er te gaan kijken. Blijft mooi om vuurwerk gewoon in een supermarkt zo voor het grijpen te zien liggen.

Die prijzen.....hoe doen ze dat. Artus en zo vind ik prima voor de vooravond tussendoor. Bovendien is niet alles slecht.

Kleine cakes altijd leuk om mee te nemen.ben benieuwd wat het assortiment van Aldi Nord gaat worden.

Vorig jaar hadden süd en nord een gezamenlijk assortiment, dus grote kans dat dat nu weer zo is. In de jaren daarvoor had süd altijd helios en nord weco.

Bij Weco hebben ze wonderbaarlijk genoeg geen last van gestegen containerprijzen. Of zouden zij misschien wel gewoon eerlijk zaken doen met de consument? Ben wat dat betreft benieuwd naar de prijzen van volgend jaar. Dan zullen we het weten.

Voor de prijs zitten er naar mijn mening altijd best wel wat leuke dingen tussen

Mocht iemand benieuwd zijn naar de video's die bij het vuurwerk horen dan heb ik hier even een verzamelpagina gemaakt (vooralsnog alleen de cakes): https://www.tmccraft.com/vuurwerk-aldi/

(let niet op de kopjes erboven is van oude minecraft server)

Laatst bewerkt:
Voor de prijs zitten er naar mijn mening altijd best wel wat leuke dingen tussen

Mocht iemand benieuwd zijn naar de video's die bij het vuurwerk horen dan heb ik hier even een verzamelpagina gemaakt (vooralsnog alleen de cakes): https://www.tmccraft.com/vuurwerk-aldi/

(let niet op de kopjes erboven is van oude minecraft server)

inmiddels heb ik het hele assortiment erop staan, waar mogelijk (grotendeels) dus met officiële Weco video's. Dus mocht je benieuwd zijn kun je ze al vast bekijken :)

inmiddels heb ik het hele assortiment erop staan, waar mogelijk (grotendeels) dus met officiële Weco video's. Dus mocht je benieuwd zijn kun je ze al vast bekijken :)

Held! Bedankt! Maakt het een stuk makkelijker zo. Zit best wat leuk vooravond spul bij.

Wauw! Top gedaan kerel.
Lekker overzichtelijk.

In tegenstelling tot vele mensen hier, die dit allemaal maar rotzooi vinden; Ik ben er blij mee, tenminste, voor in de vooravond wat te stoken.
Oke, het is natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld Funke, Rubro, EVO e.d. maar er zitten producten bij die echt wel de moeite waard zijn en ook nog voor een hele schappelijke prijs.

Toch ben ik iets meer fan van de Lidl (DE) producten.
Cakes zoals Beastmaster, Stormy Flash, Final Countdown, Firefly, maar ook de iets oudere producten zoals een kartonnetje Aligator en zeker ook The Unforgettable en de Goldfinger zijn naar mijn mening echt prachtige cakes voor een goede prijs en zeker leuk om tussendoor en op de vooravond te stoken.

Dus Thomas, hopelijk ga je ook zo'n mooie site maken met de produkten van Lidl en evt Kaufland e.d.

Complimentjes!

Back
Bovenaan