Tornado Superset [Ass.] [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0558
Artikelnaam: Tornado Superset
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 897.6 gram
Aantal schoten: 8 x 16 schoten
Effectomschrijving: 8 brute cakes met elk 16 schoten geven jou een avond stookplezier. Elke cake heeft een eigen uniek effect. Zo zie je alles!
Effect specificatie:
Cake 1: Brocade crown tail to crown with silver blink
Cake 2: Silver tail to silver blink
Cake 3: Crackling tail to gold chry with red stars
Cake 4: Blue tail to brocade crown with crackling
Cake 5: Crackling mine to red and green blink
Cake 6: Brocade crown mine to brocade crown willow
Cake 7: Yellow mine to gold willow and red stars
Cake 8: Blue star mine with blue stars and red/green blink

Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 96 x 96 x 12
Kartoneenheid: 4/8
Adviesprijs: € 120,00
Winkelprijs: € 79,99
Onlineprijs: € 59,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0558-Tornado-Superset-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je ziet wat ze tegenwoordig uit 20mm persen, mijn complimenten!!
De kwaliteit van vuurwerk gaat echt enorm vooruit de afgelopen paar jaar.

Dit setje is het perfecte voorbeeld van bovenstaande, meer dan leuk setje!!!

Voor dat geld haal je een heel leuk assortiment in huis, niets mis mee. Mooi spul voor in de vooravond of rustig tussen door tijdens al het geweld.

Toen ik gister de dummy's zag staan, had ik niet verwacht dat dit eruit zou komen. Dit is een leuke meepakker, maar zeker heel interessant voor een klein budget.

Tja, de ene (Pangu) stopt met zulke kleine cakes vanwege de risico's, de ander tuft er rustig mee door. Op zich natuurlijk niks mee, als effecten en prijs prima zijn, maar nou hopen dat ze nog de keuring overleven (en de aanscherpende regels) en ongelukken in de straat uitblijven. Wel fijn hoor, dit kleinere stookvoer, van mij mag het blijven, gewoon vastzetten die hap :thumbup:

Voor ongeveer 4,5 euro, nu in de aanbieding, per cake inderdaad helemaal niets mis mee! :)

Toch wel leuk setje, zeker die laatste 2 cakes. Hebben me overgehaald het setje eens te proberen. Zie niet vaak dergelijke goud effecten in 16 shots cakes.

Ik had van deze set 4 keer de Silver Tsunami en 4 keer de Blink Dust gekregen. Van beide net eentje afgeschoten en van allebei klapten er aan het eind enkele schoten horizontaal de straat in. Toeval? Wees voorzichtig en houd extra afstand.

Heb deze set 2X gekocht. Heb er 1 in de vooravond geschoten en 1 om 00:00 in mijn ogen voor 20MM kaliber waren dit topsetjes kom zeker weer terug in de collectie mooie grote boeketten erg mooi waren ze voor 16 shots was dik tevreden. En ze konden makkelijk mee 00:00 in de chaos mijn buren vonden de potjes ook erg mooi en dat hoor ik niet vaak voor 20 MM potjes.

deze set gekocht en verspreid over de avond afgeschoten, met enkele tegelijk om 00:00. mooie cakes, echter moeten ze zeker geklemd worden tussen 2 stenen bijvoorbeeld vanwege de eindsalvo. maar voor effectief 6 euro per cake in de voorverkoop een echte aanrader

Warem prima cakes. De grootste verassing van deze Cakes vond ik vooral dat de set hieruit bestond bij mij ipv een beetje meer variatie:20231023_141613.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan