Aldi Nederland

Zijn er ondertussen al meer ervaringen met de knetterlintjes van dit jaar, zijn die echt minder geworden?

Het eerste jaar waren de knetterlinten echt goed. Heb er toen nog wat met mijn neefjes afgestoken om ze kennis te laten maken met vuurwerk. Man wat was die crackling hard. Vorig jaar waren ze iets minder dan het jaar ervoor. Het lintje is korter geworden en lijkt ook minder crackling balletjes te bevatten. Ondanks dat vond ik ze vorig jaar nog steeds goed en voor het geld heb je gewoon heel veel stookplezier.

Vandaag bij 2 Aldi winkels geweest hier in Enschede, bij 1 grote Aldi hadden ze alleen nog de voetzoekers xxl en de knetterballen xxl, voor de rest was alles weg!
Bij een iets kleinere Aldi hier waren nog de vuurwerk-pakketten xxl , fonteinenmix, 1 doos knetter king, paar grondbloemen nog , de gewone knetterballen en ratellinten waren allemaal al weg.

vandaag bij 2 aldi's geweest in Enschede, hadden beide alles nog. Probeer Lipperkerkstraat (alles nog in volle dozen staan) en anders Haaksbergerstraat (beetje bende, maar wel alles nog liggen)

Ik had thuis nog zo beloofd: geen kleine grut meer want we hebben nog zoveel........ kon het toch niet laten......

Vorig jaar tijdens het Kerfeest had ik van 5 doosjes een feestelijk lang knetterlint gemaakt met finale. Komt toch een flink vuur van af als ongeveer 130 van die lintjes tegelijkertijd gaan.

Zal gewoon een cat 1 meterpakket wezen.. Er zitten ook geen potjes / cakes in o.i.d., enkel fonteinen, knetterballen en grondbloemen. Ik wil ‘m wel proberen, maar wel een beetje stom dat ‘ie enkel de laatste dagen verkrijgbaar is..

Zal gewoon een cat 1 meterpakket wezen.. Er zitten ook geen potjes / cakes in o.i.d., enkel fonteinen, knetterballen en grondbloemen. Ik wil ‘m wel proberen, maar wel een beetje stom dat ‘ie enkel de laatste dagen verkrijgbaar is..

Maar een meterpakket heeft nooit cakes/potjes gehad, toch?

Wat is er met de knetterlinten gebeurd? Gister 3 getest en er kwam echt af en toe een klein plofje van af. was meer flitsen...

Die lintjes, kan iemand er niet een paar op de verwarming leggen een dagje en dan kijken of het beter is ?

Niemand opgevallen dat de knetterballen dit jaar compleet anders uitgevoerd zijn? De voorgaande jaren zat er zoals gewend een papiertje met wat cracklingsterren erin in, maar dit jaar is het een soort plastieken capsuletje. Lijkt bijna een Break Dance. Misschien is het eerder vermeld, maar verder viel het mij direct op dat de knetterlinten geen bevestigingslipje hebben. Gewoon neerleggen dus.

Back
Bovenaan