Aldi Nederland

Hier nog meer dan genoeg voorraad! Dus maar meteen even goed ingeslagen! Kan weer even voorruit!
1x Knetter King
2x Fonteinen Pakket
2x Grondbloemen
1x Knetterballen XXL
2x Ratellinten
2x knetterballen
1x Voetzoekers xxl
1x Vuurwerkpakket XXL

IMG_8219.jpg

Afgelopen vrijdag ook voor 40 euro Cat. 1 gehaald bij de Aldi. Vooral de eerste fonteintjes uit de fonteinen mix vind ik gaaf!

Leuk om te vermelden is dat we net de 3de fontein wouden aansteken stond de politie al naast ons.(op een vrij afgelegen plek buiten bebouwde kom) Groot licht aan en de schijnwerper op het dak van de auto aan. Stapte heel zelfverzekerd uit met de tekst: 'Nou jongens het is nog lang geen tijd voor vuurwerk'. Alsof ze beet hadden zeg maar :rolleyes: Echter moet ik wel zeggen dat ik 23 ben en mijn stookpartner 30+ is, eventueel dat ze niet hadden verwacht dat wij ons zouden amuseren met kindervuurwerk.

Maar ze waren toch zichtbaar teleurgesteld na het controleren van alle producten! Ik heb nog netjes gevraagd of we eventueel naar een andere plek moesten verhuizen, omdat de rook over de nabij gelegen weg heen trok. Echter dit was niet nodig.

Ik heb vrijdag samen met mijn vriendin ook nog wat gehaald dus in totaal dit:
4x Grondbloem
3x Knetterbal
1x Knetterbal XXL
2x Knetterking
3x Fontijnenmix
2x ratelinten

En vrijdagavond met 2 vrienden die ook wat hadden gehaald weggestookt. Doosje knetterballen, doosje knetterkings , een pak grondbloemen en een doos ratellinten

Aldi Apeldoorn is vandaag weer bijgeleverd. Zojuist ratellinten, knetterballen, knetterballen xxl en knetter king nog gekocht :)

Afgelopen vrijdag ook voor 40 euro Cat. 1 gehaald bij de Aldi. Vooral de eerste fonteintjes uit de fonteinen mix vind ik gaaf!

Leuk om te vermelden is dat we net de 3de fontein wouden aansteken stond de politie al naast ons.(op een vrij afgelegen plek buiten bebouwde kom) Groot licht aan en de schijnwerper op het dak van de auto aan. Stapte heel zelfverzekerd uit met de tekst: 'Nou jongens het is nog lang geen tijd voor vuurwerk'. Alsof ze beet hadden zeg maar :rolleyes: Echter moet ik wel zeggen dat ik 23 ben en mijn stookpartner 30+ is, eventueel dat ze niet hadden verwacht dat wij ons zouden amuseren met kindervuurwerk.

Maar ze waren toch zichtbaar teleurgesteld na het controleren van alle producten! Ik heb nog netjes gevraagd of we eventueel naar een andere plek moesten verhuizen, omdat de rook over de nabij gelegen weg heen trok. Echter dit was niet nodig.

Prachtig dit! Haha

Die zijn samen met de gewone knetterballen nog het populairst denk ik.
Waren bij de 2 filialen die Zeist rijk is ook al uitverkocht.

Leuk spul bij de aldi.
Heb enkel 4 doosjes knetter kings gekocht aangezien hier in de schuur nog een krat vol aldispul van vorig jaar ligt.
Knetterkings zijn wel tof!

Vandaag bij 2 Aldi winkels geweest hier in Enschede, bij 1 grote Aldi hadden ze alleen nog de voetzoekers xxl en de knetterballen xxl, voor de rest was alles weg!
Bij een iets kleinere Aldi hier waren nog de vuurwerk-pakketten xxl , fonteinenmix, 1 doos knetter king, paar grondbloemen nog , de gewone knetterballen en ratellinten waren allemaal al weg.

Kwam ik vanochtend “toevallig” langs de Aldi hier in Apeldoorn
En voor ik het wist stond ik ineens met twee tassen vol vuurwerk inmijn handen
Zo raar....

Mooi spul voor de kleintjes en nette prijs
7076DFC5-8515-4662-B99E-C4F8D62C86E2.jpg

Ja papa vindt het heel vervelend om dit op te stoken met ze :cool:
De oudste is 2,5 en ze vindt het prachtig. De doosjes knalerwten zijn niet aan te slepen

Back
Bovenaan