bolle-040
VWC lid
Zonde man, om die fonteintjes zo neer te pleuren! rechtop is veel mooier![]()
Er is ook geprobeerd ze zo neer te gooien, alleen dat vergt toch iets meer oefening

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zonde man, om die fonteintjes zo neer te pleuren! rechtop is veel mooier![]()
Zaterdag al bij ons in Ede gekeken daar was alles al op een half uur nadat de winkel open ging. Wat ik wel slecht vindt is dat er geen aanvulling komt.
Niet slecht, maar jammer.
Tis natuurlijk een risico dat ze namen om te kijken verkoopt het er zijn geen garanties.
Volgend jaar vast meer te koop.
Ze hadden nu al maximum dat ze wettelijk mogen verkopen wisten ze me te vertellen?
Wordt het elke ochtend aangevuld? Er lag vanmiddag alleen nog wat cracklinglint en pakketjes. Wil ook graag die fonteintjes en cracklingballen hebben![]()
Hier lag nog van ales een lading.
Heb een best groot pakket voor mijn neefkes gehaald. Zag er leuk uit zo in de rekken naast de groente.
Maar wat is de aldi een ***winkel zeg
Niet slecht, maar jammer.
Tis natuurlijk een risico dat ze namen om te kijken verkoopt het er zijn geen garanties.
Volgend jaar vast meer te koop.
Bekijk bijlage 21617Zojuist naar de aldi geweest en ook vuurwerk gekocht. 2 fontijnenpakketjes, 4 pakken knetterlint & twee pakjes knetterballen. En toch kreeg ik het idee dat ik voor dat bedrag meer vuurwerk heb bij een vuurwerkwinkel. Maargoed die fontijntjes lijken mij het geld dubbel en dwars waard!