Aldi Nederland

Knetterlint is echt aan te raden, zeker met 5 stuks tegelijk o.i.d. echt flink veel geweld. En, 2,49 per 60 (!) stuks is natuurlijk een koopje...

Ik ben net nog ff naar de aldi in born(limburg) gefiets om te kijken of er misschien nog wat vuurwerk over was. Tot mijn verbazing lag alles er nog, ze hadden alles nog op voorraad, zelfs de knetterballen en het knetterlint!!
Heb dus ook maar ff wat meegenomen.2014-12-22 17.26.02.jpg
(ik denk dat ze nog wel een paar dagen daar liggen aangezien de hoeveelheid wat er nog aanwezig was)

Wordt het elke ochtend aangevuld? Er lag vanmiddag alleen nog wat cracklinglint en pakketjes. Wil ook graag die fonteintjes en cracklingballen hebben :D

Hier in hoofddorp alles uitverkocht, en ze krijgen niks meer binnen... Jammer!! Maar ach nog een week tot de verkoop:)

Zaterdag al bij ons in Ede gekeken daar was alles al op een half uur nadat de winkel open ging. Wat ik wel slecht vindt is dat er geen aanvulling komt.

Zaterdag al bij ons in Ede gekeken daar was alles al op een half uur nadat de winkel open ging. Wat ik wel slecht vindt is dat er geen aanvulling komt.

Niet slecht, maar jammer.
Tis natuurlijk een risico dat ze namen om te kijken verkoopt het er zijn geen garanties.
Volgend jaar vast meer te koop.

Hier lag nog van ales een lading.
Heb een best groot pakket voor mijn neefkes gehaald. Zag er leuk uit zo in de rekken naast de groente.
Maar wat is de aldi een ***winkel zeg

en waar is hier :) iemand in culemborg bekend of daar wat licht ik weet dat daar een action en aldi zit is het de moeite daar langs te gaan ?

Hier lag nog van ales een lading.
Heb een best groot pakket voor mijn neefkes gehaald. Zag er leuk uit zo in de rekken naast de groente.
Maar wat is de aldi een ***winkel zeg

Is inderdaad een *** winkel, ik heb 15 minuten bij de kassa moeten staan omdat ze te lui zijn een andere kassa te openen!

Niet slecht, maar jammer.
Tis natuurlijk een risico dat ze namen om te kijken verkoopt het er zijn geen garanties.
Volgend jaar vast meer te koop.

Als jij het als supermarkt stukken goedkoper aanbied dan welke super of vuurwerk verkoper dan ook, kun je verwachten dat het hard gaat lopen.
En inderdaad is "slecht" misschien het verkeerde woord, maar in mijn ogen had het wel anders gekund.

image.jpgZojuist naar de aldi geweest en ook vuurwerk gekocht. 2 fontijnenpakketjes, 4 pakken knetterlint & twee pakjes knetterballen. En toch kreeg ik het idee dat ik voor dat bedrag meer vuurwerk heb bij een vuurwerkwinkel. Maargoed die fontijntjes lijken mij het geld dubbel en dwars waard!

Bekijk bijlage 21617Zojuist naar de aldi geweest en ook vuurwerk gekocht. 2 fontijnenpakketjes, 4 pakken knetterlint & twee pakjes knetterballen. En toch kreeg ik het idee dat ik voor dat bedrag meer vuurwerk heb bij een vuurwerkwinkel. Maargoed die fontijntjes lijken mij het geld dubbel en dwars waard!

Hoeveelheid in een verpakking is veel meer bijv balletjes meestal een eu voor 8 en aldi 60 voor 2,49 inslaan ahah

Back
Bovenaan