Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Het is het gewoon niet meer. Het cat1 vuurwerk was het vuurwerk dat je vroeger enkel de laatste dagen van het jaar kon kopen. Nu is het een upgrade van knalerwten. Dat gezegd hebbende, knetterlinten wil ik nog wel hebben. Maar ik ga er niet meer vroeg voor opstaan haha.

Nou en of, ik zeg niet snel dat iets meuk is. Maar die fontein pakketten zijn echt slecht. Ik had een sprankeltje hoop, dat het na 1 jaar drogen beter was. Maar helaas...

grondbloemen komen alleen nog in cat f2 begreep ik omdat ze niet door de keuring kwamen ( niet binnen 1 meter cirkel blijven)

Ik wacht nog even af, wat de joetjoebers van aldi vinden dit jaar.
Is het de moeite waard, ben ik zsm in de aldi.
Is het weer prut; heb geen zin in opnieuw miskopen en weggegooid geld zoals vorig jaar. Wil wel mooie effekten en crackling zien in de sier fontijntjes!
Iedere verkwiste euro is er een teveel tegenwoordig.

Deze joetjoeber gaat morgenochtend vroeg wat producten halen bij de Aldi, om te testen. Fonteinen laat ik sowieso liggen, ik weet al dat dat niks wordt. Uiteraard vooral benieuwd naar de Knetterlinten.

De ratellinten zijn blijkbaar zwaar ruk. Bon bewaren als je meer doosjes koopt zodat ze retour kunnen als ze echt ruk blijken te zijn

Edit:
Eerdere bericht hierbij bevestigd.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan