Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
18 dec pas :(Wanneer start de Aldi de verkoop van Cat1?
18 dec pas :(
tegen die tijd zover in lockdown dat het op advies toch maar niet verkocht wordt maar alleen 1e levensbehoefte?? toch maar de intratuin aanvallen dan
Hopen dat het wat beter is dit jaar.
Filmpjes worden ook weer gebruikt van jaren terug.
Pas er mee op dat ze je dus niet neppen!
Denk dat het weer net z'n pruttel is als vorig jaar..
Zijn er mensen die ze langzaam gedroogd hebben? Vaak als je ze niet direct op de verwarming legt maar een paar dagen een meter erboven dat je dan al het vocht eruit droogt. Silica korrels van de dierenwinkel werkt ook goed.
Als je ze direct erop legt heb je kans op vochtopsluiting.
Ik ga het proberen. Lijkt echt op een vochtprobleempie.
Met de schaarste die er dreigt te ontstaan, of er zelfs al is, zou ik niet te lang wachten..Denk dat ik even de eerste filmpjes afwacht, al heb je dan natuurlijk kans dat het meeste weg is.
Heb dit gedaan met wat aldi fontein pakketten.
En moet zeggen dat dat wel degelijk nut had!
Leek intenser te spuiten. Meer kracht!
Heb ook de knetterlinten gedroogd.
Daar merkte ik weinig verschil!
Bij piloot crackers was er ook verschil met intensiteit waar te nemen.
Drogen verbetert in mijn optiek zeker je vuurwerkjes.
ik kan mededelen dat het aanbod hetzelfde zal zijn als vorig jaar en er geen nieuwe producten tussen zitten. Of ze wel verbeterd zijn? Durf ik niet te zeggen
18 december staat voor nu nog gepland.Weet je toevallig ook al de exacte datum dat de verkoop start?
Zijn de prijzen ook al bekend?ik kan mededelen dat het aanbod hetzelfde zal zijn als vorig jaar en er geen nieuwe producten tussen zitten. Of ze wel verbeterd zijn? Durf ik niet te zeggen