Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Net naar aanleiding van de berichten hier ook nog maar een keer gaan kijken omdat ik toch nog wat extra ratellinten wilde inslaan en jawel hoor er zijn weer overvolle vuurwerkschappen in de winkel.

ook hier waren geen knetterrotjes geleverd.

Aldi in Leiden was ook weer aangevuld. Net als vorige keer staat er wel een sticker waar de ratellinten hadden moeten liggen, maar er lag wat anders. De echte leuke dingen waren al op of niet binnengekomen.

Hmmm, net even naar de batch nummer zitten kijken.
Nitro's helaas uit 2020. Niet naar gekeken ook eerlijk gezegd. Lagen wel heel veel pakjes, maar gewoon domweg de bovenste gepakt. Batchnummer staat ook in het doosje, dus om alle doosjes open te maken is ook zowat!:bonk: Denk dat er misschien nog wel wat pakjes 2019 versie hebben gelegen.
Ratellinten zijn alle 3 de pakken uit 2019, of is dat normaal?
Knetterkings wel 2020 versie.
Kleine fonteinen doosje wel weer 2019. Twijfelde tussen het hele grote pakket (meter idee, maar dat was allemaal 2020 versie en die bleek slecht uit reacties, grote fonteinen pakket, maar dit was ook 2020 versie, want waren doosjes, en dan dit kleine doosje).

Blijkbaar moet je de ratellinten met eindcijfer 09 hebben.
En als alles blijf liggen tot na kerst dan koop ik de laaste dagen nog wel van die rotzooi.
Tenminste als het in de aanbieding is net als laaste jaren dan is het nog wel te doen.

Blijkbaar moet je de ratellinten met eindcijfer 09 hebben.
En als alles blijf liggen tot na kerst dan koop ik de laaste dagen nog wel van die rotzooi.
Tenminste als het in de aanbieding is net als laaste jaren dan is het nog wel te doen.

Ooh okee, ik heb de 2019 variant. Eindcijfer weet ik even niet. Zal straks is kijken.

Lees ik daar nou aanbieding?:p

Krijg net bericht vanuit Hoorn dat daar nog e.e.a. ligt bij de Aldi, waaronder de knetterlinten. Wel een briefje er bij, max 2 stuks per persoon

In Sliedrecht nog niks dame vertelde me morgenochtend.
Ga nu ff in Gorinchem kijken of daar al wat ligt.

Edit: Vanochtend in Gorinchem meteen uitverkocht volgens de manager de laatste levering.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag 12 stuks ratellinten gekocht bij de Aldi in Apeldoorn. Alles was weer aangevuld, maar er zaten behoorlijk wat mensen in te graaien.

Vanmiddag nog 1 gehavend pakje kunnen scoren. Was er rond 16:00, vrouw bij de kassa zei dat ze rond 12:00 waren aangevuld. Batchnr 22 op het eind, lintjes gaan behoorlijk hard.

De ratellinten van de aldi zijn echt wel goed, of je nu de snelle of de langzame variant hebt. Natuurlijk is het veel leuker als ze snel gaan maar ze knetteren echt hard! De langzame ratellinten knetteren in ieder geval een stuk harder dan de minder goede variant knetterlinten die bij de lidl werden verkocht. Ik ben er in ieder geval blij mee ondanks dat ik de langzamere variant hier thuis heb liggen.

Mochten er nog mensen willen:
Zaandam (westzanerdijk)lag vanmiddag aardig vol nog. Ook dus oudere batch nummers (2019).
Alleen geen knetterrotjes en knetterkings. Nog erg veel ratellinten (maar volgens mij dus wel 2019), nitro's (iig 2020, misschien ook nog 2019) en alle andere pakketten, waarvan een aantal ook batch 2019.

De ratellinten van de aldi zijn echt wel goed, of je nu de snelle of de langzame variant hebt. Natuurlijk is het veel leuker als ze snel gaan maar ze knetteren echt hard! De langzame ratellinten knetteren in ieder geval een stuk harder dan de minder goede variant knetterlinten die bij de lidl werden verkocht. Ik ben er in ieder geval blij mee ondanks dat ik de langzamere variant hier thuis heb liggen.
De Lidl had verreweg de beste knetterlinten dit jaar. Maar dat betreft een heel klein deel van wat ze hadden. De knetterlinten met het titanium effect van de Lidl zijn echt super goed! Mooi effect en knetteren harder dan die ik van de Aldi heb.

De Lidl had verreweg de beste knetterlinten dit jaar. Maar dat betreft een heel klein deel van wat ze hadden. De knetterlinten met het titanium effect van de Lidl zijn echt super goed! Mooi effect en knetteren harder dan die ik van de Aldi heb.

Ja ik weet het, heb die goede batch van de lidl helaas niet kunnen bemachtigen. Ik maakte ook een vergelijking met de minder goede versie van de lidl en die van de aldi. Tussen die linten is aldi echt wel de betere variant. Hoe dan ook, ik ga me er toch wel mee vermaken :D

Back
Bovenaan