Bjarne0406
VWC lid
Ik heb zo'n vermoeden dat geen enkele vestiging knetterrotjes heeft gekregen.
Die waren er bij mij ook niet inderdaad! Ook niet nog een pakje van vorige levering ofzoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zo'n vermoeden dat geen enkele vestiging knetterrotjes heeft gekregen.
Gelukkig heb ik die bij de eerste levering al meegepakt.Die waren er bij mij ook niet inderdaad! Ook niet nog een pakje van vorige levering ofzoo
Blijkbaar moet je de ratellinten met eindcijfer 09 hebben.
En als alles blijf liggen tot na kerst dan koop ik de laaste dagen nog wel van die rotzooi.
Tenminste als het in de aanbieding is net als laaste jaren dan is het nog wel te doen.
Niks noppes Nada hier, weet iemand een Aldi omgeving Lelystad waar nog wel wat te vinden is?
De Lidl had verreweg de beste knetterlinten dit jaar. Maar dat betreft een heel klein deel van wat ze hadden. De knetterlinten met het titanium effect van de Lidl zijn echt super goed! Mooi effect en knetteren harder dan die ik van de Aldi heb.De ratellinten van de aldi zijn echt wel goed, of je nu de snelle of de langzame variant hebt. Natuurlijk is het veel leuker als ze snel gaan maar ze knetteren echt hard! De langzame ratellinten knetteren in ieder geval een stuk harder dan de minder goede variant knetterlinten die bij de lidl werden verkocht. Ik ben er in ieder geval blij mee ondanks dat ik de langzamere variant hier thuis heb liggen.
De Lidl had verreweg de beste knetterlinten dit jaar. Maar dat betreft een heel klein deel van wat ze hadden. De knetterlinten met het titanium effect van de Lidl zijn echt super goed! Mooi effect en knetteren harder dan die ik van de Aldi heb.