Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Ik zag inderdaad dat ze het aldi vuurwerk uit de bunkers aan het halen waren dus ff alarm gezet.
Ben nu weer terug in de auto mocht 3 kartonnen met knetterlinten meenemen ik zei nee 20 doosjes is genoeg haha.
Was wel grappig ik kwam hier in steenbergen bij de aldi en er lag niks meer dus ik even gevraagd of het nog kwam.
Hij zei ja kan 11 uur zijn maar ook 17:00
Ik draai me om komt er een vrachtwagenchaufeur aanlopen met een vrachtbrief dus ik wist al hoelaat het was:yes:
Roept hij ik heb een container vuurwerk bij me:bonk:
Die van de aldi gelijk naar mij kijken en lachen.
Dus eventjes wat rondgelopen in de winkel tot het binnen kwam en doos knetterlinten bijna half leeggeroofd:D
Voorderest is er niemand hier om vuurwerk te kopen. Toch blij met mn eerste lading knetterlinten.
Hij zei trouwens dat er nog 1 a 2 zendingen komen dit jaar.
Hij vond het ook maar zielig dat de vuurwerkhandelaren niet meer mogen verkopen.

Ik dacht dat ze misschien nog wondertollen/grondbloemen zouden krijgen. Ik heb alles laten liggen. Daar heb ik al genoeg van.

Hij vroeg wat ik wou en wilde alleen knetterlinten hij opende die doos en de rest heb ik niet eens naar gekeken wat het allemaal was.
Wel raar dat er geen wondertollen zijn.

Aldi Hellevoetsluis geen knetterlinten meer en weinig voorraad, gaven aan donderdag weer nieuwe bevoorrading te krijgen.

Aldi Spijkenisse genoeg van alles nog, Een mooi tasje cat.1 gescoord.

Aldi Hellevoetsluis geen knetterlinten meer en weinig voorraad, gaven aan donderdag weer nieuwe bevoorrading te krijgen.

Aldi Spijkenisse genoeg van alles nog, Een mooi tasje cat.1 gescoord.

Had nog een doosje kneterlinten van 2 jaar terug ook 1 van getest maar die gaat 3x zo hard als deze nieuwe linten.

In Zaandam ook redelijk volle schappen na bij de eerste mis te hebben gegrepen.
Nog genoeg knetterlinten, dus daar wat van meegenomen. Eerlijk gezegd niet naar batchnummer of gewicht gekeken. Lag nog heel veel, dus kans is best aanwezig misschien nog wat batch nummers van vorig jaar of verschillende gewichten.
Lagen, met de nadruk op lagen:p, ook nog 2 pakken knetter kings.
Nitro's. Hadden geen zwarte tape, dus misschien de goede versie?
Fonteinen doos noem ik het maar even. Eerlijk gezegd niet naar tape gekeken, maar volgensmij is het in een doosje sowieso van dit jaar ipv de zakken.
Klein fontein doosje. Deze had geen zwart tape, dus misschien van vorig jaar? Geen idee, maar gewoon 1 doosje meegenomen.

Knetterlinten waren trouwens 3,49? Of was dat al zo? Dacht dat ze duurder waren geworden?

Hier in de achterhoek ook alles bijgevuld net, overal nog zat van op voorraad. Alleen geen knetterrotjes

Back
Bovenaan