Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Na alle beelden van vandaag heb ik ook maar de nitro's, fonteinenbox en fonteinen mix teruggebracht. Ziet er allemaal wel heel slecht uit vergeleken met afgelopen jaar.

Het zijn dezelfde bakken op dezelfde locatie, alleen hebben ze er nu volop keus tegen aan geplakt
Euh ik zal wel een bril nodig zijn, maar volgens mij zijn er 2 verschillende achtergronden te zien. (Koelschappen en keuken/wc rollen)

En de bloemen staan beide aan de andere kant.

ach joh het is allebei zilver :p. Neem aan dat je voor die funke dingen ook meer betaalt.

Ik heb nog eens wat van die aldi fonteintjes gestookt. Maar ik vind ze best prima. Die paarse is zeker een verbetering en dat "knettereffect" vind ik mooi. Die langwerpige is het minst, maar toch nog ok naar mijn smaak. Knetterlinten prima. rotjes geinig, het spat er uit zeg maar net als een knetterballetje. Knetterking: het vooreffect is zeker een verbetering, crackling echter niet en daar koop ik ze toch voor. Maar al met al ben ik er tevreden mee. Beter dan niks. Sterker nog, zo blij als een kind. Haha.

Jongens wat zijn de fonteinen van Lesli dit jaar slecht zeg. De knetter fonteinen bevatten niet eens knetter! Echt een complete aanfluiting!

Een ding scheelt wel: nu heb ik gelukkig niet een reden meer om spul van Lesli te kopen.

Vanavond het grootste deel weer netjes terug gebracht naar de winkel. Wat een droevig gebeuren die fonteinen!

Back
Bovenaan