Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben blij dat ik maar 1 doosje heb meegenomen van die fonteinendoos. Heb nog een paar zakken liggen van vorig jaar en straks kijken of er ergens nog iets bij een Lidl ligt.Wat een flut kwaliteit die Aldi fonteinendoos, die gaat in ieder geval retour vandaag. De knetterlinten, nitros en knetterotjes ga ik wel houden.
Uhmmm, als je toch iets wilt halen ratellinten, knetterking, knetterrotjes, nitro'sik ga zo naar aldi wat is goed om te halen?
Daarom juist. Het is maar Cat1 dus moet het wel goede Cat1 zijn anders is het helemaal ruk. En dat is het dus helaas dit jaar bij de Aldi. Blij dat hier al flink bij de Lidl is ingeslagen.
Heerlijk die positiviteit die er vanaf spat bij je.[/Q
Niet echt hè hahah ja gewoon zonde dat alles minder wordt, zeker in de Aldi is het gewoon drama eigenlijk
die van mij gaan redelijk ruk eigenlijk. Nog steeds wel ok, maar minder dan anders. Die knetterrotjes gaan op zich nog wel ok. Ze lekken niet en gaan iets harder dan de linten. Niet meer zo goed als die eerste batch van vorig jaar, maar beter dan de tweede batch. Hier was een groepje, maar alles rustig in kunnen laden. Eerst komt eerst maalt denk ik dan maar. Heb 15 pakken linten meegenomen.
Wat betreft die fonteinen. volgens mij is die paarse wel beter. Die vond ik echt saai altijd. Is nu leuker. En die knetter... ja vind ik ook niet zo erg eigenlijk. Ik vind het wel een mooi effect. Ik vind ze wel ok.
Om hoe laat was jij er?
Ik was er rond 7:30. Ben beide langs geweest om te kijken hoe druk het is.
Locatie station stonden we met een paar man in de winkel en Wagenweg stond er niemand bij de schappen.
Vinkhuizen alle fonteinen op, geknetter allemaal nog wel redelijk op voorraad. Flink aan de prijs hier, enkel ff doosje bomboms en knetterkogels meeHier net even geweest, paar pakken ratellinten en een fonteinpakketje meegenomen. Was niks te doen en schap lag haast nog vol. Weet niet of het druk bij andere filialen is in de stad Groningen maar bij Aldi Selwerd geen flikker te doen en is alles er nog dus mischien een tip.
Die knetterkogels zijn dus echt troep. Gewoon dure pilicrackers in mijn ogenVinkhuizen alle fonteinen op, geknetter allemaal nog wel redelijk op voorraad. Flink aan de prijs hier, enkel ff doosje bomboms en knetterkogels mee
Snap ik hoor, er is ook een bepaalde verwachting om het normaal wel gewoon goed was. Maar voor deze bedragen kan ik mij er niet zo druk om maken.
Kijk is het een compound van 100 euro dan vind ik het een ander verhaal. Maar pak knetterlinten voor 3.50 waar er 60 inzitten kan ik mij niet zo druk om maken dat ze wat minder gaan.
Van de vuurwerk pakketten is het wel echt jammer, die zijn toch wel stukje duurder.
Hier 2 tieners in huis die voor honderden euro's kopen en niet alleen 1 pakje van 3,50. Komt dus in op hetzelfde neer.
Die bombommetjes zijn ook niet echt geweldig voor de prijsDie knetterkogels zijn dus echt troep. Gewoon dure pilicrackers in mijn ogen